اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: بازیکنان جوان سایپا مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند/ می‌خواهیم امتیاز از دست رفته را جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم جوان ما مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارد و امیدوار هستم نتیجه خوبی در این مسابقه کسب کنیم.

صادقی: بازیکنان جوان سایپا مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند/ می‌خواهیم امتیاز از دست رفته را جبران کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما از لحاظ فنی افت نکرده است و در بسیاری از بازی‌ها که نتایج را از دست دادیم سرتر از حریف بودیم.

صادقی ادامه داد: در شروع نیم فصل دوم اولین بازی ما با پرسپولیس است و انگیزه بالایی برای مسابقه داریم، هدف ما این است امتیازهای از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم. بچه‌های ما با شور و اشتیاق خیلی خوبی تمرین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و با توجه به این که بازیکنان جوان زیادی در سایپا داریم، بازی کردن مقابل تیم‌های مثل پرسپولیس انگیزه زیادی برای تیم ما ایجاد می‌کند.

وی افزود: اطمینان دارم فردا انگیزه بازیکنانم به ما کمک می‌کند و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. می‌توانیم کیفیت فوتبال خود را به کل ایران نشان بدهیم. فکر می‌کنم نسبت به فوتبالی که در نیم فصل اول بازی کردیم نتایج خوبی به دست نیاوردیم و می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. از تجربیات نیم فصل اول خود نهایت استفاده را خواهیم برد تا در ادامه بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: برخی دیدارها را در نیم فصل از دقیقه بعد 90 از دست دادیم و اگر امتیازات کامل آن مسابقات را به دست می آوردیم اکنون شرایط سایپا در جدول خیلی بهتر بود. امیدوارم از تجربیات دور رفت استفاده کنیم. بخشی از نتیجه نگرفتن سایپا در نیم فصل اول به دلیل جوان بودن بازیکنانمان است. دو برد خود را در دقایق 94 و 98 از دست دادیم که شاید نفرات باتجربه‌ای روی نیمکت داشتیم تا با حضور در زمین بازی را برای ما نگه دارند کارمان راحت‌تر می‌شود.

صادقی ادامه داد: سعی می‌کنیم در اواخر هر مسابقه به نفرات جوان‌تر بازی بدهیم زیرا همین ن فرات را در اختیار داریم. باید به جوان‌ها فرصت داد تا این موارد را هم یاد بگیرند. 6 امتیاز را با 2 امتیاز تعویض کردیم و اگر آن 4 امتیاز را به دست می‌آوردیم وضعیتمان خیلی بهتر بود زیرا امتیازها در جدول خیلی بهم نزدیک است.

وی تصریح کرد: بازیکنان جوان ما خیلی با انگیزه کار کرده و در کنار آنها نفرات باتجربه هم جور سایر بازیکنان را می‌کشند. آنها هم فوتبال خود را بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و هم سعی دارند  جوان‌ها را ارتقاء بدهند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی عنوان کرد: تیم ما از لحاظ فنی افتی نداشته اما در لحظات پایانی برخی مسابقات نتوانستیم خوب بازی کنیم. حتی مقابل گل گهر که شکست خوردیم تا دقیقه 70 و قبل از اخراج بازیکن‌مان کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم. پس از آن اخراج روی یک ضربه ایستگاهی شکست خوردیم. 

صادقی گفت: در بازی با تراکتور هم کل نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و مسلط بودیم. حتی می‌توانستیم نتیجه را 2 بر صفر کنیم زیرا دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود، اما در دو دقیقه 2 گل استثنایی دریافت کردیم. 

وی ادامه داد:‌ مقابل تراکتور گل 35 متری دریافت کردیم، حریف‌مان بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد که در لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند. البته بازیکنانمان بازی به بازی بهتر شدند، اما با تمام فراز و فرودهای سایپا در نیم فصل اول، مشکل اصلی‌مان این بود که دو برد را با تساوی عضو کردیم. اگر 4 امتیاز بیشتر کسب می‌کردیم الان در رتبه هشتم یا هفتم جدول بودیم و شرایمان منتفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در باره بازیکنان جذب شده از سوی سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل توضیح داد: تاکنون روح الله سیف‌اللهی را جذب کردیم و حمید گلزاری و محمدرضا سلیمانی از سایپا جدا شده‌اند. شرایطمان خوب است و سعی داریم دو سه بازیکن دیگر که شرایط‌شان به باشگاه سایپا می‌خورد جذب کنیم. 

صادقی در مورد نفرات محروم و مصدوم تیم سایپا گفت: تمام بازیکنانمان آماده هستند اما برخی نفرات دچار مصدومیت‌های بلندمدت شدند. به جز اینها سایر بازیکنان هم آماده دیدار با پرسپولیس هستند. 

وی درباره دیدار با نساجی در جام حذفی گفت: در دو بازی پشت سر هم به میزبانی نساجی باید مقابل این تیم به زمین برویم، 21 اسفند در جام حذفی با نساجی بازی داریم و فکر می‌کنم 27 اسفند هم بار دیگر میهمان این تیم در قائم‌شهر هستیم. تلاش می‌کنیم در جام حذفی از این مرحله بالا بیاییم. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی در باره شرایط جدول لیگ برتر عنوان کرد: 3 تیم در پایین جدول هستند و 4 تیم هم در بالای جدول رقابت می‌کنند. حدود 9 تیم در میانه جدول با فاصله 4-3 امتیازی حضور دارند. با توجه به روند فنی و شور و اشتیاقی که در بازیکنانمان وجود دارد، امیدوارم امتیازهایی که به راحتی در نیم فصل اول از دست دادیم با با‌تجربه‌تر شدن بازیکنان در نیم فصل دوم جبران کنیم. اگر همین امتیازها را هم به دست بیاوریم می‌توانیم در پایان فصل رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

صادقی اضافه کرد: امیدوارم مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی انجام دهیم تا بینندگان لذت برده و هر تیمی لیاقت دارد و از نظر فنی هم شرایطش بهتر است نتیجه مناسبی هم به دست بیاورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول