اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

چوپوموتینگ: موقعیت ها را نباید از دست دهیم/ از کسب بردی پرگل خوشحالم

مهاجم دورگه تیم فوتبال بایرن مونیخ از زدن گل و کسب بردی پرگل مقابل کلن ابراز رضایت کرد.

چوپوموتینگ: موقعیت ها را نباید از دست دهیم/ از کسب بردی پرگل خوشحالم

به گزارش خبرگزاری فارس، اریک ماکسیم چوپوموتینگ شب گذشته در بازی با اف.ث کلن از هفته بیست و سوم بوندس لیگا گل مهمی در برد 5 بر یک به ثمر رساند.

او که متولد هامبورگ است و برای تیم های پایه آلمان نیز بازی کرده، زننده گل نخست تیمش در دقیقه 18 بازی بود. پس از او بود که مونیخی ها موفق شدند 4 گل دیگر به رقیب دیرینه خود بزنند.

چوپوموتینگ که برای تیم ملی بزرگسالان کامرون بازی می کند، گفت: فکر می کنم بردی مهم کسب کردیم. خوشحالم که با گل های زیاد برنده شدیم.

 وی افزود: هنوز باید کار کنیم چون توپ های زیادی را از دست دادیم. همین از دست رفتن موقعیت ها انرژی زیادی از ما می گیرد و به حریف نیرو می بخشد. در مجموع بازی خوب و قابل توجهی کردیم و نتیجه ای که لایقش بودیم، حاصل شد.

در این پیکار همچنین لواندوفسکی 33 و 65 و گنابری 82 و 86 گل های دیگر بایرن را زدند. تک گل حریف نیز دقیقه 49 توسط اسکاری زده شد.

بایرن مونیخ با 52 امتیاز صدرنشین است و بعد از آن آر.ب لایپزیگ با 50 امتیاز در رده دوم قرار دارد. کلن با 21 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول