اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پنجمین محموله امدادی به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین محموله کمک‌های امدادی به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شد.

پنجمین محموله امدادی به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری ایرج کیانی از ارسال پنجمین مرحله اقلام امدادی و کمک‌های مردمی به سی‌سخت استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین محموله امدادی و کمک‌های مردمی توسط جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴ هزار و ۴۸۰ کیلوگرم آرد و اقلامی از قبیل رب گوجه، ماکارونی، سویا و پتو روز شنبه نهم اسفند ماه سال جاری به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شد.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر نیاز فوری به چادر جهت اسکان افراد تحت تاثیر زلزله سی‌سخت 4 محموله امدادی شامل 775 دستگاه چادر از این استان به شهرستان سی‌سخت ارسال گردید هم‌چنین تعداد دو هزار و 300 تخته پتو با یک دستگاه تریلی ارسال شد.

کیانی خاطرنشان کرد: بنابر اعلام نیاز و دستور نیروهای زبده و تخصصی در برپایی اردوگاه اسکان اضطراری و توزیع اقلام امدادی، بلافاصله دو تیم شامل 10 نیروی تخصصی برپایی اردوگاه اسکان اضطراری با دو دستگاه خودرو کمک‌دار به این استان اعزام شدند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول