اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ممنوعیت دو هفته‌ای برگزاری مراسمات در چهارمحال و بختیاری/بازار در صورت تغییر شرایط تعطیل می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تغییر رنگ‌بندی مجبور به تعطیلی بازار خواهیم شد، گفت: به مدت دو هفته هرگونه تجمع اعم از برگزاری مراسمات عروسی، ترحیم، جشنواره و سمینار ممنوع است.

ممنوعیت دو هفته‌ای برگزاری مراسمات در چهارمحال و بختیاری/بازار در صورت تغییر شرایط تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی صبح امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان در استان از فردا به مدت دو هفته هرگونه تجمع اعم از برگزاری مراسمات عروسی، ترحیم، جشنواره و سمینار ممنوع است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر تعطیلی بازار مد نظر نیست اما در صورت افزایش آمار و تغییر رنگ‌بندی استان ممکن است مجبور به تعطیلی بازار هم بشویم لذا از کلیه کسبه خواهشمندیم برای جلوگیری از این اتفاق که باعث ضرر و زیان جدی آن‌ها خواهد شد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از گسترش کرونا جدیت به خرج دهند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان به دقت کنترل شود و در داخل شهر نیز پلیس رصد کند و در صورت مشاهده خودرو با پلاک غیربومی برخورد قانونی را داشته باشد.

عباسی تاکید کرد: در این ایام پایانی سال نظارت‌ بر بازار، ادارات و ... باید تشدید شده و همه مدیران با توجه به اختیاراتی که در مناطق زرد دارند برای خلوت کردن اداره خود با دادن مرخصی یا استفاده از دورکاری اهتمام ورزند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول