اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 700 بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان در سقز

مدیرعامل انجمن حمایت از زندنیان سقز گفت: امسال تاکنون 700 بسته معیشتی به مناسبت‌های مختلف در بین خانواده زندانیان مشکل دار از نظر مالی توزیع شده است.

توزیع 700 بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان در سقز

محمد رشید غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد: امروز هفتمین مرحله توزیع بسته‌های حمایتی به تعداد 120 بسته بین خانواده زندانیان بی‌بضاعت توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندنیان سقز ادامه داد: این بسته‌ها با همکاری یک خیر جوان سقزی، مدیریت زندان مرکزی و انجمن حمایت از زندانیان تهیه و در بین خانواده زندانیانی که بی‌بضاعت هستند توزیع می‌شود.

وی اظهارداشت: امسال تاکنون 700 بسته معیشتی به مناسبت‌های مختلف در بین خانواده زندانیان مشکل دار از نظر مالی توزیع شده است.

غفوری با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، از متمکنین و خیرین سقزی دعوت کرد این انجمن را در راستای کمک‌های مادی و نقدی در جهت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده‌های بی‌بضاعت آنان یاری نمایند.

وی افزود: در حال حاضر 280 خانواده زندانی با جمعیت بیش از 600 نفر تحت پوشش این انجمن هستند که همواره نیازمند کمک مادی و نقدی است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندنیان شهرستان سقز در مراسم اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان بی‌بضاعت گفت: این انجمن در طول سال و به مناسبت‌های مختلف اقدام به اهدای بسته‌های حمایتی می‌کند که همه این کمک‌ها توسط خیرین در اختیار انجمن قرار داده می‌شود.

وی بیان کرد:انجمن حمایت از زندنیان سقز ماهانه وجوه نقد را با عنوان مستمری به حساب همسران یا وابستگان نسبی زندانیان واریز می‌کند و در سالجاری نیز بیش از یک میلیارد ریال کمک کرده است.

غفوری با بیان اینکه، این انجمن در بسیاری از شاخص‌ها در بین دیگر انجمن‌های حمایت از زندانیان کردستان رتبه نخست را دارد، گفت: تمام این موفقیت‌ها با کمک خیرین نوعدوست به دست آمده است.

وی همچنین گفت: انجمن حمایت از زندنیان سقز در راستای کمک به زندانیان بی‌بضاعت و خانواده آنان، همواره نیازمند کمک خیرین و مردم نوعدوست سقزی است و می‌طلبد خیرین هم چون گذشته ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول