اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای برنامه‌های شهادت حضرت شاهچراغ(ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۱۷ رجب سالروز بزرگداشت شهادت سیدالسادات الاعاظم، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام خبر داد.

اجرای برنامه‌های شهادت حضرت شاهچراغ(ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سلامی در تشریح این برنامه ها گفت: یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در شب بزرگداشت شهادت، مداح روشن دل حاج محمد شریف زاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) در رثای شهادت امین ولایت مرثیه سرایی می کند.

وی ادامه داد: دوشنبه ۱۱ اسفند در ظهر شهادت، برادر مهدی کریم پور بعد از نماز ظهر و عصر مرثیه سرایی می کند، بعد از نماز مغرب و عشاء نیز حجت الاسلام و المسلمین حسین مومنی پیرامون فضایل و مناقب حضرت احمدبن موسی(ع) به ایراد سخن می پردازد و حاج سید مهدی میرداماد در سوگ شهادت این امامزاده واجب التکریم، مرثیه سرایی خواهد کرد.

وی افزود: پخش ویژه برنامه رادیو حرم در صبح و بعد از ظهر، حزب خوانی کلام الله مجید در مرکز دارالقرآن از ساعت ۹ تا ۱۷ و برگزاری نشست تخصصی مداحان برجسته استان فارس با همکاری کانون مداحان و بسیج مداحان استان فارس و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مومنی از دیگر برنامه های این روز است.

حجت الاسلام سلامی در ادامه به عزاداری خدام حرم مطهر در عصر شهادت اشاره کرد و گفت: دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰، خادمان این بارگاه منور در مراسمی معنوی با مداحی حاج سعید خائف پناه در رثای شهادت سیدالسادات الاعاظم، مرثیه سرایی می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر، در پایان به برنامه های تدارک دیده شده برای کودکان اشاره کرد و گفت: دوشنبه ساعت ۹ صبح ویژه برنامه سخنرانی و مداحی در رواق دارالذکر و در عصر همین روز از ساعت ۱۶ برنامه نقاشی با موضوع حضرت شاهچراغ(ع) در صحن مطهر، برای این عزیزان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول