اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فناوری نانو در محصولات آرایشی- بهداشتی به کار گرفته می‌شود

یک شرکت نانوفناوری در حوزه آرایشی و بهداشتی و دارویی با استفاده از تکنولوژی نانو مشغول به تولید محصولاتی است که طول دوره درمان را کاهش می‌دهد و برای بیمار عارضه به جای نمی‌گذارد.

فناوری نانو در محصولات آرایشی- بهداشتی به کار گرفته می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، یک شرکت نانوفناوری در حوزه آرایشی و بهداشتی و دارویی با استفاده از تکنولوژی نانو مشغول به تولید محصولاتی است که طول دوره درمان را کاهش می‌دهد و برای بیمار عارضه به جای نمی‌گذارد.

حمیدرضا کلیدری، مدیرعامل شرکت نانو فناوری دواگستر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره شرکت خود گفت: از سال ۱۳۹۶ در حوزه آرایشی و بهداشتی و دارویی و با استفاده از تکنولوژی نانو مشغول به تولید محصولات هستیم.

کلیدری در ادامه افزود: شرکت نانو فناوری دواگستر در مهر ماه ۱۳۹۶ جهت فعالیت دارویی و آرایشی و بهداشتی به ثبت رسید و تاکنون ۴ محصول این شرکت وارد بازار شده‌ند.

مدیرعامل شرکت نانو فناوری دوا گستر با بیان اینکه برخی از محصولات این شرکت پایه گیاهی دارند، گفت: این محصولات در داروخانه‌های کل کشور موجود است و در حال حاضر مشغول تهیه مجوز برای ۵ محصول دیگر هستیم.

کلیدری ادامه داد: نمونه خارجی محصولات ما وجود دارد، اما در آنها از تکنولوژی نانو استفاده نشده، محصولاتی که با فناوری نانو ارزش‌افزوده دارند طول دوره درمان را کاهش می‌دهند و برای بیمار عوارضی به جای نمی‌گذارند. 

مدیرعامل شرکت دواگستر خاطرنشان کرد: ۴ نفر به صورت مستقیم از متخصصان داروسازی برای ساخت محصولات در شرکت فعالیت می‌کنند و به طور غیرمستقیم ۱۲ نفر در بحث تولید و بازاریابی مشغول به کار هستند.

به گفته کلیدری، محصول ضد آکنه این شرکت با کمک فناوری نانو توسعه داده شده که پایه آن گیاهی است و مواد به کار رفته در آن جذب سریع را رقم می‌زند؛  این محصول ژل ضد آکنه فلیچیتا نام دارد؛ محصولات این کشور به افغانستان صادر می‌شود و قرار است به زودی شرایط صادرات به سایر کشرهای منطقه مهیا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول