اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تأیید ابتلای دو تاجر کاشانی به کرونای انگلیسی

سخنگوی ستادکرونای دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دو فرد مشکوک به کرونای جهش یافته در قرنطینه قرار گرفته‌اند و امروز مشخص شد این دو فرد به کرونای انگلیسی مبتلا هستند و همچنان تحت قرنطینه و تدابیر ویژه قرار دارند.

تأیید ابتلای دو تاجر کاشانی به کرونای انگلیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی دلاوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو فرد مشکوک به کرونای جهش یافته در قرنطینه قرار گرفته‌اند و امروز مشخص شد این دو فرد به کرونای انگلیسی مبتلا هستند و همچنان تحت قرنطینه و تدابیر ویژه قرار دارند.

سخنگوی ستادکرونای دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به ورود کرونای جهش یافته و احتمال در گردش بودن این ویروس در منطقه کاشان و قدرت سرایت ۳۰ تا٧٠ برابری آن نسبت به کرونای شایع، ضرورت اهتمام به رعایت پروتکلهای بهداشتی بیش از پیش نیاز است.

وی افزود: از همه مسؤولان و مردم کاشان تقاضا داریم به جهت جلوگیری از گرفتارشدن به موج های بعدی کرونا به این مساله توجه ویژه کنند.

دلاوری اظهار کرد: شایان ذکر است این دو فرد بازرگانانی هستند که از پیرانشهر و اربیل عراق به کاشان آمده و از ابتدای ورود در قرنطینه بوده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول