اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پروژه ولی‌عصر در پایتخت کلید خورد/ ساماندهی تابلوهای طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه

شهردار منطقه 6 تهران ضمن تشریح پروژه ولی‌عصر 1400 گفت: عملیات اجرایی این پروژه از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شد.

پروژه ولی‌عصر در پایتخت کلید خورد/ ساماندهی تابلوهای طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای پروژه ولی‌عصر 1400 اظهارداشت: این پروژه در دو حوزه خدمات شهری و محیط زیست و فنی و عمرانی کلید خورده و از عملیات پاکسازی برچسب و بنر، پاکسازی معابر، نظافت باغچه‌ها، پاکسازی انهار و حوضچه‌ها و بازپیرایی محدود فضای سبز اصلاح تشتک و کندوکوب تشتک درختان از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شده است.

وی از نصب بنر، شناسایی و انسداد کلونی موش‌ها و طعمه‌گذاری، حذف زوائد، ساماندهی جداره‌ها، رنگ‌آمیزی پایه‌های چراغ و تابلوها و جداول به عنوان دیگر اقدامات در حوزه ساماندهی و ارائه خدمات شهری در این محور نام برد و گفت: ساماندهی پلاک اصناف نیز در این طرح اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 6 تهران درباره ساماندهی تابلوهای اصناف در محور حضرت ولیعصر(عج) تا تقاطع زرتشت که توسط اداره زیباسازی این منطقه در حال اجراست، گفت: برای ساماندهی تابلوهای اصناف، تابلوهای صنوف که دارای مجوز یا فاقدمجوز هستند شناسایی شده و صدور و ابلاغ اخطار به مالکین تابلوهای غیرمجاز صورت گرفته است.

فرهادی افزود: ساماندهی تابلوهای برخی اصناف در محور حضرت ولیعصر(عج) به منظور شناسایی تابلوهای فرسوده و ساماندهی وضعیت ظاهری این محور و هدایت مالکین تابلو به زیباسازی جهت اخذمجوز تابلو یا ابقاءتابلو صورت می‌گیرد

شهردار منطقه 6 تهران همچنین با اشاره به فعالیت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در قالب پروژه ولی‌عصر 1400، گفت: مرمت و ترمیم دریچه‌ها و مرمت پیاده‌رو خیابان ولیعصر(عج) آغاز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول