اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نظارت ناظران سلامت طرح شهید سلیمانی بر 26 هزار واحد صنفی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ناظران سلامت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هلال احمر بر 26 هزار و 844 واحد صنفی و سایر مکان های عمومی این استان با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال نظارت کردند.

نظارت ناظران سلامت طرح شهید سلیمانی بر 26 هزار واحد صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن قدردانی از فعالیت و تلاش های جوانان و داوطلبان عضو افتخاری هلال احمر استان زنجان در ناظران سلامت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: در این طرح ارزیابی و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع واحدهای صنفی، ادارات، مراکز ارائه خدمات مردمی، نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی ادارات، بانک‌ها، محل‌های تجمع، بازارها و میادین میوه و تره‌بار با بهره‌گیری از لیست‌های مرتبط با هر صنف که توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز جامع خدمات سلامت در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفته، توسط این اعضای افتخاری انجام می‌شود.
وی یادآوری کرد: در کنار این نظارت ها، همکاری در آموزش عمومی کسبه، اصناف، همکاری در ضدعفونی اماکن و معابر و محل‌های تجمع و همکاری با تیم‌های مراقبت و حمایت از دیگر اقداماتی است که از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان در برنامه ناظران سلامت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح با توجه به توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور و این استان نیز در حال اجراست.
طاهری تاکید کرد: از ابتدای شروع طرح ناظران سلامت با همکاری 2 هزار و 600 تیم از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا فعالیت کرده اند.
وی ادامه داد: تاکنون 2 هزار و 553 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان زنجان در حوزه جوانان و داوطلبان در این طرح مشارکت داشته اند و برای 37 هزار و 865 نفر خدمات ارائه داده‌اند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پیش از این نیز داوطلبان و جوانان عضو هلال احمر استان در طرح آمران سلامت، تب سنجی و غربالگری شهروندان در مبادی ورودی و خروجی شهرها برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول