اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انهدام باند جعل معاینه فنی خودرو در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از انهدام باند جعل صدور معاینه فنی خودرو و دستگیری جاعل و همدستان وی خبر داد.

انهدام باند جعل معاینه فنی خودرو در همدان

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی اسدبیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز تعویض پلاک استان، مبنی بر عدم وجود سابقه معاینه فنی در سیستم تعویض پلاک، خودروهای مدل پایین دارای کارت معاینه فنی مراجعه‌کننده به این مرکز، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: مالکان خودروها به پلیس آگاهی احضار و از آنها تحقیق به عمل آمد که با اعتراف به استفاده از سند مجعول اعلام داشتند سه نفر با هویت‌های معلوم با دریافت ۲۵۰ هزار تومان اقدام به تهیه معاینه فنی برای آنان کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: پس از اخذ اظهارات استفاده‌کنندگان اسناد مجعول و جمع‌آوری ادله و مستندات در نهایت سه نفر متهم در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال یافتند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود گفت: آنها عنوان کردند شخص ناشناس با ما تماس گرفته و اعلام کرده معاینه فنی را جعل می‌کنند و از ما خواست تا رابط او در همدان شویم که ما هم قبول کردیم.

اسدبیگی افزود: در نهایت پس از انجام اقدامات پیچیده پلیسی، مخفیگاه جاعل در یکی از شهرهای مرکزی کشور شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او به همراه دو زن که از همکاران او بودند دستگیر و به پلیس آگاهی همدان ارجاع شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر جعل اسناد معاینه فنی و ارسال به سایر استان‌ها بیان داشت: هر ۶ متهم با قرار صادره از طریق مرجع قضایی روانه زندان مرکزی همدان شدند.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول