اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۹۰ تن نخ ویسکوز احتکاری به ارزش ۷۲ میلیارد در ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۹۰ تن نخ ویسکوز احتکار شده به ارزش تقریبی ۷۲ میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری توسط بازرسان اداره صمت ری خبر داد.

کشف ۹۰ تن نخ ویسکوز احتکاری به ارزش ۷۲ میلیارد در ری

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی با هدف کنترل بازار بازرسان اداره صمت و دستگاه‌های نظارتی بنگاهی تجاری با موجودی ۹۰ تن نخ ویسکوز احتکار شده شناسایی شد.

وی گفت: ارزش ریالی این محموله اکتشافی در حدود ۷۲ میلیارد ریال است که با احراز تخلف احتکار توسط بازرسان شناسایی و برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت‌های برنامه‌ریزی‌شده انبارهای کالای شهرستان ری را به طور کامل رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده و به شکل مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام /۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول