اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصفهانیان: مسائل حقوقی قرارداد ویلموتس را باید حقوقدانان فدراسیون بررسی می‌کردند نه ما

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ امضای ما پای قرارداد ویلموتس فقط برای رویت آن بود و اینکه مشکل حقوقی داشته یا خیر را باید افرادی که حقوقدان در فدراسیون بودند، بررسی می‌کردند.

اصفهانیان: مسائل حقوقی قرارداد ویلموتس را باید حقوقدانان فدراسیون بررسی می‌کردند نه ما

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان در حاشیه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات در فضای سالم و مناسب برگزار شد. مجمع ارکان اصلی فوتبال است و اعضای آن فرهیخته هم هستند و در نهایت به عزیزی خادم رای اعتماد دادند.

وی در مورد اینکه روز گذشته گفتند شما به انتخابات بازگشته‌اید و امروز حضور نداشتید، گفت: اتفاقی که افتاد برای ما هم جای تعجب داشت و دلیلش را باید از افرادی که در این مجموعه هستند، بپرسید. هر تصمیمی که گرفته می‌شود، ما تابع قوانین کشور هستیم و مشکلی هم نداریم اما انتظار نداشتم چنین اتفاقی برایم بیفتد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند علی کریمی رای بیاورد، عنوان کرد: او از اسطوره‌های فوتبال ما است اما مجمع باید تصمیم بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تاج قرارداد ویلموتس را بست و به هیات رئیسه گفت که امضا کنید و شما چرا آن زمان مقاومت نکردید؟ اظهار داشت:‌ ما همان زمان به تاج تفویض اختیار کرده بودیم و گفتیم که مذاکره کند. امضای ما هم فقط برای رویت قرارداد بود. اینکه مشکل حقوقی داشته یا خیر را باید افرادی که حقوقدان در فدراسیون بودند، بررسی می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول