اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علی‌نژاد: تبریک روز مهندس کریمی خطاب به من نبود/ وزیر قهر نکرده است

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: وزیر ورزش به خاطر یک مجمع دیگر امروز در انتخابات حضور نداشت.

علی‌نژاد: تبریک روز مهندس کریمی خطاب به من نبود/ وزیر قهر نکرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: انتخابات تا الان در فضای آرام و دموکراتیک انجام شد. شما دیدید رقابت نزدیکی بین نامزدها نزدیک بود و به دور دوم کشیده شد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد این اتفاق رخ داد که در نهایت عزیزی خادم برای 4 سال انتخاب شد. به او تبریک می‌گویم امیدوارم او و هیات رئیسه جدید بتوانند روزهای خیلی بهتری را برای فوتبال ایران رقم بزنند. وزارت ورزش هم مانند سابق حامی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که گفته شده عزیزی خادم گزینه وزارت ورزش است، تصریح کرد: ما از قبل گفته بودیم هیچ گزینه‌ای در این انتخابات نداریم. اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب‌اندیشه‌ای بودند و هستند و خودشان بر اساس شناختی که از این افراد داشتند رای دادند. ما به هیچ وجه گزینه‌ای در این انتخابات نداشتیم.

وی درباره اینکه علی کریمی گفته انتخابات مهندسی شده و روز مهندس را تبریک گفته، عنوان کرد: من که پزشک هستم و مهندس نیستم، طبعا به من تبریک نگفته است و این را به شما گفته اگر مهندس هستید.

علی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره غیبت وزیر پرسید، گفت: ستاد ملی جوانان باید با ریاست وزیر تشکیل می‌شد که آقای سلطانی‌فر در آن مجمع بود.

وی در پاسخ به این سوال که پس بحث قهر منتفی است، گفت: اصلا قهری وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش درباره صحبت‌های بهاروند در خصوص مطالبات فدراسیون فوتبال، یادآور شد: بله نزدیک به 5-6 میلیون دلار فدراسیون از فیفا می‌خواهد که امیدواریم با رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران فدراسیون بتواند این پول را بگیرد.

آیا با وزارت خارجه برای گرفتن این پول وارد مذاکره شده‌اید"، علی‌نژاد در پاسخ به این سوال، گفت: از مسیرهای مختلفی اقدام شده اما به خاطر تحریم‌ها نظام‌ بانکی بین‌المللی زیر بار نرفته است تا اقدامی انجام دهد. فیفا علاقمند است این پول را بدهد اما باید از طریق بانک‌ها ترانسفر شود اما بانک‌ها این امکان را نداشتند که منابع را بدهند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول