اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تیم فوتسال البرز در یک قدمی صدر نشینی/نبرد مدعیان در هفته پایانی

هفته پایانی مسابقات گروهی لیگ برتر فوتسال کشور،جمعه 10 اسفند ماه بر گزار می‌شود و نماینده البرز به مصاف تیم مدعی گیتی پسند خواهدرفت، در حال حاضر تیم مقاومت در رده دوم و تیم گیتی پسند صدر جدول را از آن خود کرده است.

تیم فوتسال البرز در یک قدمی صدر نشینی/نبرد مدعیان در هفته پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی به اتمام رسید که با پیروزی تیم‌های مدعی برابر حریفان همراه بود.

تیم مقاومت البرز نماینده استان که با نتایج مقتدرانه در هفته‌های گذشته صعود به مرحله پلی اف مسجل کرده بود؛ روز گذشته در یک دیدار مهم، خارج از خانه مقابل کراپ الوند تیم رده سومی این دوره از مسابقات قرار داشت که در پایان تیم مقاومت توانست میزبان خود را با نتیجه پنج بر یک از پیش رو بردارد.

در حال حاضر مقاومت با دو امتیاز کمتر از گیتی پسند 24 امتیازی جایگاه دوم گروه الف را در اختیار دارند. به این ترتیب دیدار هفته پایانی دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رویارویی تیم‌های مدعی مقاومت و گیتی پسند بیش از پیش حساس و مهیج خواهد بود.

باید دید شاگردان جوان کشاورز مانند دور رفت این رقابت‌ها موفق به شکست نماینده اصفهان خواهند شد که در نهایت به عنوان صدر نشین گروه الف به مرحله بعد صعود کنند. هفته چهاردهم در روز جمعه 15 اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول