اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تکمیل مترو تهران 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تکمیل مترو 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: اگر فقط سالی 3500 میلیارد تومان در این زمینه تخصیص یابد مترو تا 20 سال آینده هم تکمیل نمی‌شود.

تکمیل مترو تهران 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه صحن امروز شورا در بررسی بودجه شهرداری در سال 1400، اظهار داشت: 200 هزار میلیارد تومان برای تکمیل شبکه مترو اعتبار نیاز داریم و اگر با همین روند کنونی پیش رویم و سالانه فقط 3500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد تا 20 سال آینده هم مترو تکمیل نخواهد شد.

وی افزود: اگر در شعاع 300 متر ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی درآمد حاصل شود و به توسعه مترو اختصاص یابد مشکلات حل می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شورا در دوره پنجم به درستی توجه به موضوع TOD داشته و اگر این امر نهادینه و اجرایی می‌شد ما می‌توانستیم از درآمد این بخش جهت توسعه تجهیزات حمل و نقل استفاه کنیم و امروز ناوگان حمل و نقل عمومی هم روان‌تر بود و در شرایط کرونا به کار می‌آمد.

علیخانی تصریح کرد: اگر موضوع درآمدهای شعاع 300 متری در خصوص ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی جدی گرفته نشود نوشتن برنامه‌ها فایده‌ای ندارد و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول