اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| عمده‌غیاثی: قدر لحظات حساس را ندانستیم/ زندگی ادامه دارد

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: عملکرد خوبی مقابل هراز داشتیم، اما قدر لحظات حساس را ندانستیم.

لیگ برتر والیبال| عمده‌غیاثی: قدر لحظات حساس را ندانستیم/ زندگی ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد عمده غیاثی پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال شهداب یزد مقابل هراز آمل و عدم صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ورزش همین است؛ یک طرف آن بردو طرف دیگر آن باخت است. قبلاً هم گفته بود که هر تیمی بتواند بهتر بازی کند راهی مرحله بعد خواهد شد. به تیم هراز تبریک می‌گویم، چون امروز شایسته پیروزی بود. 

وی ادامه داد: چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نشد. شاگردانم تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما قدر لحظات حساس را ندانستند. به هر حال زندگی ادامه دارد و در سال‌های آینده  این نتایج را جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد درمورد دلایل شکست تیمش گفت: امروز تمرکز کافی نداشتیم و قدر لحظات حساس را ندانستیم. ضمن اینکه حساسیت مسابقه هم کمی روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند.

عمده غیاثی درمورد عملکرد کلی تیم شهداب در این فصل از مسابقات، عنوان کرد: عملکرد معمولی داشتیم؛ فراز و نشیب داشتیم و نتوانستیم این موضوع را کنترل کنیم. باید مشکلات را بررسی و کسب تجربه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم به کارش در تیم شهداب ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. تمام تمرکز ما روی این مسابقه بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول