اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجدی: مستقل بودم و به هیچ نامزدی وابستگی نداشتم/ باید از افراد باتجربه استفاده کرد+فیلم

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به شکل مستقل وارد این انتخابات شده و به هیچ گروه یا کاندیدی وابستگی نداشتم.

ماجدی: مستقل بودم و به هیچ نامزدی وابستگی نداشتم/ باید از افراد باتجربه استفاده کرد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی پس از انتخاب به عنوان عضو کارشناس هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به عنوان کارشناس به من رای مثبت داده و توانستم به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وارد شوم. به شکل مستقل وارد این انتخابات شده و به هیچ گروه یا کاندیدی وابستگی نداشتم.

وی افزود: از همه عزیزانی که به من رای دادند ممنون هستم اما بار سنگینی روی دوش من است و ان شالله بتوانم آرائی که به من داده شد جبران کنم.

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال کناره‌گیری اش از ریاست کمیته جوانان این مجموعه گفت: باید جلسه هیات رئیسه تشکیل شود و ببینیم رئیس و سایر اعضای هیات رئیسه چه برنامه  ای دارند تا طبق آن بتوانیم راهکارهایی ارائه بدهیم.

ماجدی درباره جوان شدن بافت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال  عنوان کرد: با وجود جوان شدن بافت هیات رئیسه نیاز داریم افراد متخصص و باتجربه در  کنار فدراسیون باشند. اینگونه نیست که فکر کنیم می توانیم به تنهایی شروع به پارو زدن کشتی نجات کنیم. در اولین جلسه هیات رئیسه هم این موضوع را مطرح خواهیم کرد که باید از پیشکسوتان و افراد باتجربه در امر مدیریت و فوتبال استفاده بهینه را ببریم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول