اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خاکزاد: قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی صبح امروز ثبت شده بود/‌چرا پاشازاده از وضعیت تیمش خبر ندارد

دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: قرارداد بازیکنان تیم ماشین‌سازی صبح ثبت شده بود و ‌برایم جای تعجب است که آقای پاشازاده چرا تا ساعت 2 و زمان کنفرانس خبری از این موضوع بی‌خبر بود.

خاکزاد: قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی صبح امروز ثبت شده بود/‌چرا پاشازاده از وضعیت تیمش خبر ندارد

علی خاکزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: هیات فوتبال استان همیشه حامی تیم‌های استان بوده و از ماشین‌سازی یکی از نمایندگان استان در مسابقات کشور تا حد توان حمایت کرده‌ایم.

وی گفت: هیات فوتبال یک تشکیلات خودگردان است و درآمد هیات از ثبت قراردادهایی است که در این هیات ثبت می‌شود و الان باید بگویم بیش از 4 ماه است که حقوق کارکنان هیات پرداخت نشده  با این همه سعی کردیم در انجام امورات هیات کوتاهی صورت نگیرد.

خاکزاد افزود: باشگاه ماشین‌سازی از سال‌های گذشته 75 میلیون و از ثبت قرارداد امسال هم بالای 200 میلیون به هیات بدهکار است و قرار بود در نیم فصل بدهی سال‌های گذشته این باشگاه پرداخت شود که متاسفانه تا به امروز هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته بود.

وی یادآور شد: صبح امروز در تماسی که با حاج جواد ششگلانی داشتیم ایشان گفتند، قرارداد بازیکنان تیم ماشین‌سازی ثبت شود تا این تیم برای بازی فردا با مشکلی مواجه نشود و آقای ششگلانی با حامد نجفی در مجمع با هم بودند و در حضور آقای کاظم محمودی مدیر تیم ماشین‌سازی، قرارداد بازیکنان جدید این تیم به همراه قرارداد پاشازاده و محمودی ثبت شده و آقای محمودی تعهد دادند که این قضیه را سریعا حل کنند و تنها قرارداد دستیاران پاشازاده ثبت نشده است.

دبیر هیات فوتبال استان بیان داشت: برای من جای تعجب است که چرا آقای پاشازاده از وضعیت تیم خود بی‌خبر است و چنین مطالبی را در کنفرانس خبری عنوان کرده است، هر چند خود آقای پاشازاده هم در این مصاحبه گفته که این مطالبات حق هیات فوتبال استان است و به نوعی حق را به ما دادند و امیدوارم باشگاه ماشین‌سازی به جد به دنبال پرداخت بدهی‌های خود باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول