اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از اواخر امشب/ هوا سردتر می‌شود

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از اواخر وقت امروز یکشنبه، گفت: وزش باد شدید، ابرناکی و رگبار باران همراه با رعد‌وبرق پدیده غالب این سامانه بارشی است.

ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از اواخر امشب/ هوا سردتر می‌شود

بهروز مرادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از اواخر وقت امروز یکشنبه، اظهار کرد: وزش باد شدید، ابرناکی و رگبار باران همراه با رعد‌وبرق پدیده غالب این سامانه بارشی است.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق شمال و شرق استان بارش‌ها به شکل برف خواهد بود، ضمن اینکه کاهش دید و فزایش مه در ارتفاعات و گردنه‌ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی لرستان از کاهش ۲ تا ۵ درجه‌ای هوا از امشب تا پایان روز سه‌شنبه خبر و ادامه داد: سامانه بارشی عصر روز سه‌شنبه از استان خارج خواهد  شد.

مرادپور به کاهش بارندگی‌ها در سال زراعی امسال نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: میانگین بارش در سال زراعی امسال تاکنون معادل ۲۹۴ میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت۱۶ درصد کاهش داشته است.

وی بیان داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی قوی دیگری از اواخر روز پنج‌شنبه وارد آسمان استان می‌شود که میزان بارندگی‌ها را به طور محسوسی افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول