اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طرح‌های انتقال آب زیر ذره‌بین مجلس می‌رود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب بین حوضه‌ای به کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: این تحقیق و تفحص بر اساس ماده ۲۱۲ آیین‌نامه مجلس مطرح شده و به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

طرح‌های انتقال آب زیر ذره‌بین مجلس می‌رود

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو به کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح که با موافقت هیات رئیسه مجلس تنظیم شده باید ظرف دو هفته توسط کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه توسط همان کمیسیون به سمع نمایندگان برسد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: این تحقیق و تفحص بر اساس ماده ۲۱۲ آیین‌نامه مجلس مطرح شده و به صورت ویژه پیگیری خواهد شد؛ مهم‌ترین مباحث مطروحه در این طرح، تحقیق و تفحص پیرامون طرح‌های انتقال‌های آب بین حوضه‌ای از جمله گلاب و بهشت‌آباد است.

وی با اشاره به اینکه همه طرح‌های انتقال آب از جمله طرح‌های اجرا شده و یا طرح‌هایی که در دست اجرا هستند مشمول این تحقیق و تفحص خواهند شد، اضافه کرد: همچنین سایر طرح‌های انتقال آب که مطالعات زیست محیطی آنها و همچنین بررسی حقوق استان‌های مبدا مورد اعتراض می‌باشد نیز در این طرح مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول