اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت اعمال محدودیت‌های جدی در آستانه نوروز برای مازندران/لزوم تشدید جرایم خودرویی

استاندار مازندران، اعمال شرایط سختگیرانه‌تر در روزهای پایانی سال و سال نو را پیش‌تر از این ایام، ضروری دانست و تاکید کرد؛ جرایم خودرویی باید تشدید شود. ‎

ضرورت اعمال محدودیت‌های جدی در آستانه نوروز برای مازندران/لزوم تشدید جرایم خودرویی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد حسین‌زادگان شب گذشته در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا که با حضور علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ساری برگزار شد با بیان اینکه شرایط خاص مازندران در حوزه‌های مختلف نسبت به سایر استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در مقابله با کرونا باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از بازار استان در حوزه خدمات فعال است و گردشگری و ارائه خدمات این بخش سهم عمده‌ای در این راستا دارد که با محدود کردن آن، فشار زیادی به اقتصاد و معیشت وارد می‌شود و عملا مدیریت کرونا را سخت می‌کند.

وی گفت: تراکم جمعیتی مازندران و مقصد گردشگری بودن شرایط این استان را خاص کرده که وزارت بهداشت به‌درستی این مهم را در مازندران تشخیص داده و اقدامات پیشگیرانه لازم در این استان عملیاتی شده است.

استاندار مازندران افزود: در زمره وقایع استثنایی ۱۰۰ سال اخیر جهان است که باوجود تحریم‌های ظالمانه با تدابیر و مدیریت ستاد ملی، وزارت بهداشت و تلاش همه دست‌اندرکاران موفق شدیم این ویروس منحوس را مدیریت و حساسیت لازم را برای مردم ایجاد کنیم.

حسین‌زادگان بیان کرد: در ماه‌های اخیر وزارت بهداشت توانست به‌درستی دانش، نگرش و کنش رفتارهای مردم را به‌درستی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها تغییر دهد.

وی در ادامه این نشست بر بازنگری رنگ‌بندی‌های استان به لحاظ تراکم جمعیتی و فواصل اندک شهرستان‌های مازندران تاکید کرد و خواستار افزایش امکان تست‌های سریع یا رپید در مازندران شد و گفت: با توجه به تراکم جمعیتی و گردش پذیر بودن، مازندران باید در کنار برخی استان‌ها در اولویت واکسیناسیون کشور قرار گیرد.

*ضرورت اعمال شرایط سختگیرانه‌تر در روزهای پایانی سال 

استاندار مازندران، اعمال شرایط سختگیرانه‌تر در روزهای پایانی سال و سال نو را پیش تر از این ایام، ضروری دانست و تاکید کرد: جرایم خودرویی باید تشدید شود.

این مسؤول بر حمایت‌های اقتصادی از اصناف و بازاریان نیز تاکید کرد و افزود: برای استمرار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی بازاریان و اصناف باید مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته شود.

حسین‌زادگان، خواستار اختیارات بیشتر استانی در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا شد .

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول