اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شیمیدر قم 2 بسکتبالیست خارجی جدید به خدمت گرفت

تیم بسکتبال شیمیدر قم برای حضور موفق در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دو بازیکن خارجی جدید جذب کرد.

شیمیدر قم 2 بسکتبالیست خارجی جدید به خدمت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم با هدایت مصطفی هاشمی یکی از مربیان موفق و شاخص بسکتبال ایران این هفته آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را انجام می‌دهد و سپس از شنبه آینده وارد مرحله پلی‌آف خواهد شد.

شیمیدر قم تیمی است که در سال‌های اخیر به واسطه سرمایه‌گذاری قابل توجه در بسکتبال همواره جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بوده و امسال نیز با عملکرد قابل قبول در مرحله مقدماتی نشان داد که یکی از گزینه‌های رفتن به مراحل پایانی و شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود.

نماینده بسکتبال قم بعد از انجام 13 بازی مرحله مقدماتی لیگ برتر و کسب 24 امتیاز، این هفته باید آخرین بازی این مرحله را برابر تیم مدعی و مطرح مهرام انجام دهند، اما خبر خوب در آستانه این بازی این است که تیم بسکتبال شیمیدر قم برای حضور قدرتمندتر در مراحل پایانی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو بازیکن خارجی جدید به خدمت گرفت.

«ارل رولند» گارد آمریکایی - بلغارستانی که سابقه حضور در لیگ‌های NCAA، آلمان، ترکیه، روسیه و اسپانیا را در کارنامه دارد به همراه «ایکه دیگو» سانتر آمریکایی – نیجریه‌ای، بازیکن فعلی تیم ملی نیجریه که سابقه حضور در جام جهانی و المپیک به همراه این تیم و همچنین حضور در لیگ‌هایNBA ، NCAA ، چین، پورتوریکو و ژاپن را در کارنامه دارد، بازیکنان جدید شیمیدری‌ها در ادامه مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور خواهند بود.

دیدار تیم‌های شیمیدر قم و مهرام تهران از هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور ساعت 17:30 دقیقه عصر روز سه‌شنبه دوازدهم اسفند ماه در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود، این بازی آخرین رقابت مرحله مقدماتی است و از پانزدهم اسفند مرحله پلی‌آف آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / 78002        

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول