اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فروش بلیت در مراکز گردشگری الکترونیکی شد/ هتل‌ها در ایام نوروز باز است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به الکترونیکی شدن فروش بلیت در ایام نوروز گفت: همه هتل‌ها در ایام نوروز باز است.

فروش بلیت در مراکز گردشگری الکترونیکی شد/  هتل‌ها در ایام نوروز باز است

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی مراکز گردشگری برای ایام نوروز اقدامات متعددی در استان انجام شده است و طبق مجوز اخذ شده از سوی ستاد کرونا، همه هتل‌ها و مراکز اقامتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قابلیت پذیرش مسافر را خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از تمهیدات اندیشیده شده برای ایام نوروز گفت: در همین راستا اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری، ساک دستی، سی‌ دی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، بروشور معرفی و نقشه راهنمای گردشگری استان در میان مسافران توزیع می‌شود.

وی همچنین از الکترونیکی شدن توزیع بلیت در مراکز تاریخی و موزه‌های استان خبر داد و افزود: در همین راستا پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، موزه‌های باستان‌شناسی ابهر، موزه مردان نمکی و غار کتله خور به سامانه خرید الکترونیکی بلیت مجهز می‌شوند.

ارجمند با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن فروش بلیت موجب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ساله صف‌های طویلی برای خرید بلیت در مقابل این مراکز شکل می‌گرفت، از همین رو الکترونیکی شدن خدمات تا حدود زیادی از ایجاد تجمع جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: در واقع بهترین راه مبارزه با کرونا استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی است و بهترین راه‌حل اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی است که بسترهای مناسبی برای آن فراهم‌ شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با اشاره به امکان خریداری بلیت الکترونیکی اماکن گردشگری تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی از سه روش مختلف گفت: مراجعه به وب‌سایت خرید آنلاین بلیت به آدرس اینترنتی www.tafrihati.com، مراجعه به پرتال اداره کل و یا پرتال bilit.tafrihati.com و استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه فروش بلیت سه راهکار در نظر گرفته شده برای فروش بلیت است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول