اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حسینی: برای درک دولت جوان حزب اللهی باید از افراط و تفریط پرهیز کرد

دبیرکل کانون دانشگاهیان پرهیز از افراط و تفریط را برای درک معنی دولت جوان حزب اللهی مهم دانست و گفت: اصلاح نظام اقتصادی و رفع مشکلات فعلی باید با یکدیگر انجام شود که این با تلاش مضاعف و مشاهده عینی مشکلات میسر می شود.

حسینی: برای درک دولت جوان حزب اللهی باید از افراط و تفریط پرهیز کرد

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست دولت جوان حزب اللهی و گام دوم انقلاب اسلامی با حضور سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و جمعی از مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. 

سید محمد حسینی طی سخنانی در این نشست، لزوم تناسب بین شغل و سن مسئولان، کادرسازی و پرهیز از افراط و تفریط را برای درک معنی دولت جوان حزب اللهی مهم دانست و گفت: اصلاح نظام اقتصادی و رفع مشکلات فعلی باید با یکدیگر انجام شود که این با تلاش مضاعف و مشاهده عینی مشکلات میسر می شود. 
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان یک مثال برخی گره‌های موجود در ساختار اداری کشور را مطرح کرد و افزود: در ابتدای مسئولیتم از اینکه چرا تماس تلفنی به دفترم ندارم تعجب و از مسئولان دفترم پیگیری کردم و دیدم مسئولان دفترم با این استدلال که من کارهای زیادی دارم از مطرح کردن موضوع تماس ها خودداری می کردند! 

حسینی داشتن توان جسمی را یکی دیگر از ویژگی های مسئولان اجرایی دانسته و با توجه به مشکلات متعدد کشور، گفت: یک مسئول در شرایط کنونی باید از کله سحر تا آخر شب برای حل مشکلات مردم تلاش کند. 

این استاد دانشگاه گفت: اگر مسئولان به کارها اشراف نداشته باشند ممکن است مجموعه های زیردست خیلی راحت به خاطر مشکلات کوچک، روند حرکت کشور را کند کنند و برای مردم بیهوده گره ایجاد کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول