اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دنا / شناسایی 800 نفر از بیماران صعب العلاج

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درمناطق زلزله‌زده شهرستان دنا طرح شهید سلیمانی در این شهرستان در حال اجرا است.

اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دنا / شناسایی 800 نفر از بیماران صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وقوع زلزله در شهرستان دنا گروه‌های پزشکی به همراه آمبولانس به مناطق زلزله‌زده این شهرستان اعزام شدند.

 برومند‌زاده با بیان اینکه با استقرار اورژانس سیار طرح شهید سلیمانی به زلزله زدگان خدمات بهداشتی، درمانی، روان شناسی و دارویی ارائه می‌شود، افزود: روزانه حدود ۶۰۰ نفر به این اورژانس مراجعه و مورد مداوا و معاینه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار تست سریع از تهران برای شناسایی و درمان افراد احتمالی مبتلا به کرونا در مناطق زلزله زده خریداری و در اختیار گروه‌های پایش سلامت قرار داده شد، اضافه کرد: اولویت این تست‌ها عوامل اجرایی، گروه‌های جهادی، و گروه‌های امدادی اعزامی از دیگر استان‌ها هستند.

معاون اجرایی سپاه فتح استان با اشاره به اینکه یک گروه پایش سلامت در ورودی شهر سی سخت برای پایش سلامت مردم نیز مستقر است، ادامه داد: هشت صد نفر از بیماران سخت‌العلاج در شهرستان دنا شناسایی شده‌اند که ازاین افراد بازدید و بسته‌های حمایتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/82009/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول