اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق علوم شناختی حمایت می‌شوند

ستاد توسعه علوم ومعاونت علمی و فناوری از تولید و توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآوری در حوزه علوم شناختی حمایت می‌کند.

استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق علوم شناختی حمایت می‌شوند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،ستاد توسعه علوم وفناوری­‌های شناختی معاونت علمی و فناوری در چارچوب سیاست‌ها وراهبردهای مصوب، با انتشار این فراخوان از استارتاپ ها و شرکت‌های خلاق در راستای اولویت‌های تعیین شده حمایت می کند.

در این فراخوان تاکید شده است که از  استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناوری حمایت می‌شود که دارای ایده نوآورانه و مسئله ‌محور در زمینه علوم و فناوری‌های شناختی، تیم کامل و مدل کسب و کار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل اولیه باشند.

پس گروه های فعال در این زمینه  باید متشکل از حداقل 3 نفر شامل عضو فنی، شناختی و کسب و کار بوده و بر روی ایده، محصول یا خدمات متمرکز بر علوم و فن آوری  شناختی  و در چارچوب اولویت‌های ستاد متمرکز باشد.

 همچنین در این فراخوان، استارتاپ ها باید عضو یک شتابدهنده یا مرکز رشد باشند و حداقل مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از طریق شتاب دهنده یا مرکز رشد برای تولید محصول، سرمایه گذاری اولیه غیر شتابدهی انجام شده باشد.

 حمایت ازاستارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناور شناختی شامل حمایت از خدمات پیش‌شتابدهی، شتابدهی، سرمایه مرحله بذرمایه، تسهیل جذب سرمایه گذاری، حمایت در قالب یارانه فروش و حمایت برای اخذ مجوز و استانداردهای لازم است.

در برنامه حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناور در علوم شناختی،  طرح ها بر اساس فراخوان عمومی ستاد دریافت و پس از ارزیابی و تایید اولیه توسط داوران ستاد، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

متقاضیان می توانند از تاریخ 11 تا 17 اسفند از طریق research@cogc.ir  طرح خود را ثبت کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول