اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش دوومیدانی: صیامی احترام را به دوومیدانی باز گرداند/ در اصفهان سالن برای تمرین نداریم

ملی پوش دوومیدانی گفت: رئیس فدراسیون احترام را به دوومیدانی بازگرداند و شرایط بهتر از قبل شده است.

ملی‌پوش دوومیدانی: صیامی احترام را به دوومیدانی باز گرداند/ در اصفهان سالن برای تمرین نداریم

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مقام دومی‌اش در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور اظهار داشت: من قبل از مسابقه تنها یک جلسه در سالن تمرین کرده بودم و رکوردم چندان برایم رضایتبخش نبود. اگر مدت بیشتری را در سالن تمرین می‌کردیم، شرایط بهتر می‌شد.

وی در مورد اینکه آیا نمی‌توانستی در سالن تمرین کنی، گفت: در اصفهان سالن برای تمرین نداریم. یک سالن وجود دارد که آن را در اختیار اسکیت گذاشته‌اند و هیچ بازدهی هم ندارد. اگر چند سال قبل آنجا را تارتان می‌کردند، 400 میلیون هزینه‌اش می‌شد، اما الان به 4 میلیارد رسیده است. حداقل تحویل هیات دوومیدانی بدهند تا بخشی را تارتان کند.

ملی‌پوش دوومیدانی با اشاره به اینکه هزینه‌های تمرین بالا است، عنوان کرد: در حالی که الان به پول نیاز داریم، باشگاه سپاهان تنها 20 درصد قراردادم را پرداخت کرده است. من به آنها گفته بودم سه ماه زمستان خیلی برایم مهم است و حالا گفته‌اند تا آخر سال پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: البته فدراسیون در این مدت هوای ورزشکاران را داشته و اردو و حقوق به موقع است. به شخصه فکر نمی‌کردم شرایط بهتر شود، اما صیامی احترام را به دوومیدانی و دوومیدانی کاران بازگرداند.

قاسمی در مورد اینکه برنامه آینده ات چگونه خواهد بود، گفت: تمریناتم را در اصفهان ادامه می‌دهم و قرار است 24 فروردین یک مسابقه بین المللی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود. هرچه از این رقابت‌ها بیشتر باشد، به آماده شدن‌مان کمک خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول