اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تعیین سقف حقوق برای مدیران در لایحه بودجه/توزیع ارز رانتی با حذف دلار 4200 تومانی محقق می‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که از سوی دولت ارائه شده بود، سقفی برای حقوق مدیران تعیین نشده بود که مجلس یک سقف عادلانه برای افزایش حقوق مدیران تعیین کرد.

تعیین سقف حقوق برای مدیران در لایحه بودجه/توزیع ارز رانتی با حذف دلار 4200 تومانی محقق می‌شود

روح‌الله حضرت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تاکید بر اقدام صحیح مجلس برای اصلاح در لایحه بودجه، اظهار داشت: مجلس در تمام مراحل به دنبال اصلاح بودجه به نفع مردم و کشور بوده است.

وی افزود: برای مثال در لایحه‌ای که از سوی دولت ارائه شده بود، سقفی برای حقوق مدیران تعیین نشده بود که مجلس یک سقف عادلانه برای افزایش حقوق مدیران تعیین کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: مجلس در اصلاحیات لایحه بودجه نسبت به تمرکز بر روی درآمدهای پایدار دولت تاکید کرده و با تغییرات انجام گرفته چیزی در حدود 50 هزار میلیارد تومان به محل درآمدهای پایدار دولت افزوده شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در اصلاحات انجام گرفته از محل فروش اوراق مالی که باعث استقراض از دولت آینده می‌شود، 50 هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی گفت: همچنین 6 هزار میلیارد تومان به منظور هزینه در بخش‌های عمرانی کشور در لایحه بودجه گنجانده شد.

حضرت‌پور اصلاحات بودجه را راهی در مسیر کاهش تورم عنوان کرد و افزود: 35 هزار میلیارد تومان از کسری تراز عملیاتی بودجه به همین منظور کاهش یافته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین از تصمیم مجلس برای حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی طی شش ماه به منظور جلوگیری از توزیع ارز رانتی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول