اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

کرونا بار دیگر حرم امیرمومنان را از زائران خالی کرد+فیلم

با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در عراق، محدودیت‌های تردد در شهرهای زیارتی به ویژه نجف اشرف افزایش یافته و حرم امیرالمؤمنین (ع) نیز در ساعاتی از شب خلوت و خالی از زائر شده است.

کرونا بار دیگر حرم امیرمومنان را از زائران خالی کرد+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع کرونای انگلیسی در عراق، محدودیت‌هایی در شهرهای مختلف این کشور به ویژه شهرهای زیارتی اعمال شده است.

 

 

با اعمال محدودیت کرونایی در شهرهای زیارتی، تعداد زائران کاهش یافته است و در ساعاتی از شب حتی هیچ زائری در حرم‌ها به ویژه حرم امیرالمومنین (ع) حضور ندارد.

در نجف اشرف با فراگیر شدن کرونا، امکان تردد بعد از ساعت ۱۸ در شهر وجود ندارد و این محدودیت‌ها موجب شده تا از این ساعت حرم امام علی (ع) نیز خلوت شده و‌ تعداد زائران نیز بسیار کاهش یابد. این امر در حالی است که پیش از این محدودیت‌ها از ساعت ۲۰ در این شهر اعمال می‌شد.

شب گذشته با وجود اینکه در ایام‌ماه رجب هر ساله هزاران زائر از نقاط مختلف دنیا در حرم علوی حضور داشتند و بیش از دو هزار ایرانی نیز در شرایط عادی به حرم امام علی (ع) مشرف می‌شد، اما ایوان نجف بسیار خلوت و غربتی در این قطعه از بهشت حاکم بود.

به گزارش فارس، در حالی که به نظر می‌رسید عراق در ماه شعبان مرزهای خود را به روی زوار باز کند، با افزایش شیوع کرونا و تعداد مبتلابان به این ویروس، محدودیت‌های شهری هم افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول