اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در روستاها توسط سپاه خوزستان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از آغاز طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در روستاهای هدف، با همکاری اداره کل دامپزشکی استان خوزستان خبر داد.

آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در روستاها توسط سپاه خوزستان

سرگرد مصطفی مجدی‌نسب جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در 300 روستای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری اداره کل دامپزشکی خوزستان امروز آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این مجموعه بنا دارد در سال 1400 کلیه نقاط هدف را از وجود هرگونه بیماری دامی و آفات که در اشتغال افراد روستایی تاثیر منفی دارند، عاری از این مسئله کرده و با همت گروه‌های جهادی هسته‌های جهادی روستایی را تقویت کند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان با اشاره به تلاش قرارگاه برای تقویت کار جهادی در روستاها افزود: هدف این است مردم روستاها خودشان فعال شوند و علاوه بر کمک نظام و انقلاب اسلامی بتوانند مسائل و مشکلات‌شان را در کنار هم مرتفع کنند.

وی بیان کرد: دام سبک و سنگین یکی از محورهای مهم اشتغال در روستاها در خوزستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول