اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خسارت یک‌ساله در بخش مردمی «سرخون» 550 میلیارد ریال ارزیابی شد

سرپرست مدیرت بحران چهارمحال و بختیاری از برآورد تقریبی خسارت یک‌ساله ناشی از ترکیدگی لوله نفت به مبلغ 550 میلیارد ریال در بخش مردمی منطقه سرخون شهرستان اردل خبر داد.

خسارت یک‌ساله در بخش مردمی «سرخون» 550 میلیارد ریال ارزیابی شد

خسرو کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص خسارت‌های وارد شده ناشی از ترکیدگی لوله نفت در منطقه سرخون شهرستان اردل گفت: برآورد خسارت تقریبی یک ساله در بخش مردمی منطقه سرخون صورت گرفته و به عددی معادل 550میلیارد ریال رسیده‌ایم.

سرپرست مدیرت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مبلغ فقط در بخش کشاورزی، دامپروری و شیلات است و خسارت‌های زیرساختی جداگانه محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌های بسیاری با شرکت نفت برای جبران خسارت‌ها منعقد شده که بعضی از این تفاهم‌نامه‌ها نیازمند زمان کارشناسی است.

کیانی تصریح کرد: ممکن است آلودگی عمقی باشد و ارزیابی آن هم به طول انجامد و مبلغ بسیار بالاتری ازین مقدار برآورد خسارت شود.

وی اضافه کرد: به دلیل آلوده شدن چشمه این منطقه به نفت که منبع تامین آب شرب بود جلسات متعددی هم برای تامین آب از منبع جدید صورت گرفته است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول