اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اولین سفیر امارات در فلسطین اشغالی، وارد تل‌آویو شد

اولین سفیر امارات متحده عربی در فلسطین اشغالی از امروز (دوشنبه) به طور رسمی کار خود را در تل‌آویو آغاز کرد.

اولین سفیر امارات در فلسطین اشغالی، وارد تل‌آویو شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الخاجه» اولین سفیر امارات متحده عربی در فلسطین اشغالی صبح امروز (دوشنبه) وارد فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو شد.

به نوشته الجزیره، او در فرودگاه مورد استقبال رسمی قرار گرفت تا پس از آن به دیدار «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برود و بعدازظهر نیز استوارنامه خود را به «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی تقدیم می‌کند.

امروز همچنین محمد الخاجه سفیر امارات در رژیم صهیونیستی و «ایتان نائیه» نماینده این رژیم در ابوظبی مقاله مشترکی را به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی با عنوان «با یک صدای واحد می‌نویسیم» در روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر کردند.

اولین سفیر امارات در رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته نیز صفحه توئیتر خود را با عنوان سفیر به راه انداخت و در اولین توئیت خود نوشت که امیدوار است که با مسئولان صهیونیستی برای افزایش روابط، همکاری خوبی داشته باشد.

در مقابل نیز رژیم اسرائیل در ۲۴ ژانویه از افتتاح سفارت خود در امارات و تعیین «ایتان نائیه» به عنوان نماینده دیپلماتیک خود در این کشور خبر داد.

امارات و بحرین در نیمه سپتامبر ۲۰۲۰ در میانه انتقادات گسترده مسلمانان به خصوص فلسطینی‌ها، توافق سازش با رژیم صهیونیستی را در واشنگتن امضاء کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول