اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چایچی: دوچرخه‌سواری پتانسیل درآمدزایی زیادی دارد/ در گذشته به جای حمایت از باشگاه‌ها، نابودشان کردند

رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: دوچرخه‌سواری با وجود مشکلاتش، پتانسیل درآمدزایی زیادی هم دارد که باید به آنها رسید.

چایچی: دوچرخه‌سواری پتانسیل درآمدزایی زیادی دارد/ در گذشته به جای حمایت از باشگاه‌ها، نابودشان کردند

مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ثبت‌نام 16 نفر در انتخابات دوچرخه‌سواری اظهار داشت: حتما این 16 نفر این توانایی را در خود می‌بینند که وارد انتخابات شده‌اند اما این را هم باید در نظر بگیرند که شرایط از هر نظر سخت است.

وی در مورد اینکه چقدر از این افراد را می‌شناسید، گفت: چند نفر در دوچرخه‌سواری آشنا هستند اما بیشتر نفرات را به شخصه نمی‌شناسم به هر حال ثبت‌نام کرده‌اند مجمع دوچرخه‌سواری باید به آنها رأی بدهد.

پیشکسوت دوچرخه‌سواری عنوان کرد: همیشه بحث پول و بودجه برای پیش بردن کارها نمی‌تواند مطرح باشد به نظر من همان اندازه که منابع مالی اثرگذار است منابع انسانی هم مؤثر هستند. اینکه ما از چه کسانی در کمیته‌ها استفاده کنیم ضرورت دارد. نباید این طور باشد که یک نامزد فقط بگوید من پول و بودجه می‌آورم اما در عمل از افراد ضعیف در کنار خود استفاده کند.

چایچی در مورد اینکه گفته می‌شود چرا افرادی که خودشان منتقد هستند در این انتخابات شرکت نکردند گفت: من خودم یکی از منتقدین بودم اما هیچگاه به این فکر نبودم که خودم بخواهم مدیر شوم چون فعلاً خودم را در آن حد نمی‌بینم که ثبت‌نام کنم. ما همیشه گفته‌ایم هر کسی که مدیر می‌شود باید با برنامه جلو برود حالا چه ما باشیم چه نباشیم هیچگاه شخصی به مسائل نگاه نکردیم. دوچرخه‌سواری در حال حاضر وضعیتش خراب‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

وی ادامه داد: اتحادیه جهانی روی ما حسابی نمی‌کند و مشکلات مالی، سخت‌افزاری و دوپینگ هم در حال حاضر وجود دارد. در فدراسیون قبلی در ظاهر می‌خواستند باشگاه‌ها را تقویت کنند اما در باطن یکسری کارها می‌کردند که باعث نابودی باشگاه‌ها شد.

رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه داوری سرپرست فدراسیون برخلاف نظر شما می‌گوید وضعیت دوچرخه‌سواری خوب است،‌گفت: حتماً او شرایطی را دیده که می‌گوید خوب است و باید ببینیم داوری چه چیزی را ملاک قرار داده است. درست است دوچرخه‌سواری پتانسیل درآمدزایی زیادی دارد اما اینکه چطور به آنها برسیم مهم است. مسابقات بین‌المللی همراه با جایزه زیاد برگزار می‌شود اما رکابزنان ایران چقدر در آنها حضور داشته‌اند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول