اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر تا ۱۰ روز دیگر فعال‌تر می‌شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص غیرفعال بودن پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر گفت: با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار تا ۱۰ روز آینده پروژه فعال‌تر از گذشته خواهد شد

پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر تا ۱۰ روز دیگر فعال‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مخاطبان ما در پیام‌هایی از غیرفعال شدن پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر این شهرستان گلایه داشتند. این پروژه پس از اینکه بیش از یک دهه غیرفعال بود، در ماه‌های گذشته با انتخاب پیمانکاران جدید شروع به کار کرده بود که مجدداً پس از گذشت چند هفته متوقف شد.

اما در این خصوص معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ظرف یک هفته تا 10 روز آینده بخشی از مطالبات پیمانکاران مسکن مهر شوشتر پرداخت خواهد شد و پروژه بسیار فعال‌تر از گذشته ادامه پیدا می‌کند.

محمد حسین پناهی‌فر اظهار کرد: البته روز گذشته از پیمانکار خواستیم پروژه را مجدداً فعال کرده و از منابع خود استفاده کند، که این اتفاق افتاده و انشاءالله با تزریق منابع مالی در روزهای آتی با قدرت بیشتری عملیات ساماندهی معابر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جذب اعتبارات مناسب در مسکن مهر بیان کرد: در سال 96 مبلغ دو میلیارد تومان، در سال 97 مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و در سال 98 مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی مسکن مهر در تمام استان خوزستان جذب شده است.

وی افزود: در سال جاری برای شوشتر به تنهایی مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که معابر شرق و غرب این محدوده را ساماندهی می‌کند. در حال حاضر نیز بسیاری از این خیابان‌ها آسفالت شده و پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول