اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سناتور جمهوریخواه: از ترامپ بُت بسازیم، در انتخابات می‌بازیم

سناتور جمهوریخواه ایالت لوئیزیانا گفته در صورتی که حزب جمهوریخواه از «دونالد ترامپ» بت بسازد و وی را ارجح بداند، در انتخابات میاندوره‌ای و ریاست‌جمهوری شکست خواهد خورد.

سناتور جمهوریخواه: از ترامپ بُت بسازیم، در انتخابات می‌بازیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «بیل کَسیدی»، سناتور جمهوریخواه ایالت لوئیزیانا بامداد امروز (یکشنبه شب به وقت محلی) با حضور در شبکه خبری «سی‌ان‌ان» از هم‌حزبی‌های خود خواست به منظور کسب پیروزی در انتخابات میاندوره‌ای ۲۰۲۲ و انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، حمایت از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را متوقف کنند.

به نوشته نشریه «ویک»، کسیدی در این خصوص گفت که اگر جمهوریخواهان می‌خواهند در این دو انتخابات پیروز شوند، باید در مورد مسائلی که برای مردم آمریکا مهم است، با رأی‌دهندگان ارتباط برقرار کنند. 

این سناتور جمهوریخواه در خصوص «ارجح دانستن» و در کانون توجه قرار دادن فردی مانند ترامپ هشدار داد و گفت: «اگر ما از فردی بت بسازیم، شکست خواهیم خورد. این مسئله را انتخابات (سال) گذشته برایمان روشن ساخت.»

کسیدی همچنین در خصوص پیروزی هم‌حزبی‌هایش در انتخابات گفت: «دستور کار ما پیش نخواهد رفت مگر آنکه پیروز شویم. ما به نامزدی نیاز داریم که نه تنها بتواند پیروز شود، بلکه برای همه منفعت داشته باشد. مشخصاً، این اتفاق در چهار سال گذشته رخ نداد.»

این مقام آمریکایی که یکی از آن هفت سناتوری است که به محکوم شدن ترامپ به دلیل حمله هوادارانش به کنگره در ششم ژانویه رأی داده بود همچنین گفت که به نظر او ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نامزد جمهوریخواهان نخواهد بود.

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح شد که ترامپ پیش از آن، در اولین سخنرانی خود از زمان پایان ریاستش در کاخ سفید در سخنرانی خود در کنفرانس «اقدام سیاسی محافظه‌کار» (CPAC) تاکید کرد که به دنبال تشکیل یک حزب جدید در آمریکا نیست و در حزب جمهوریخواه باقی خواهد ماند.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به انتخابات میان دوره ای کنگره در سال ۲۰۲۲ تاکید کرد که جمهوریخواهان در این انتخابات پیروز می‌شوند.

ترامپ به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هم اشاره کرد و گفت: «ممکن است تصمیم بگیرم آنها (دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول