اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نمایشگاه نانو استارت‌آپ هفته آینده برگزار می‌شود

نمایشگاه رونمایی از محصولات توسعه‌داده‌ شده در سومین برنامه نانواستارت‌آپ با حضور 20 گروه فناور و 16 فناوری که تبدیل به محصول شدند، برگزار خواهد شد.

نمایشگاه نانو استارت‌آپ هفته آینده برگزار می‌شود

محمد باقری، دبیر گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد نانو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس گفت: در برنامه نانواستارت‌آپ ۱۹ طرح رونمایی می‌شود که توسط هسته‌های دانشجویی و با رویکرد استارت‌آپ شکل گرفته‌اند.

دبیر گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد نانو ادامه داد: طرح‌های مذکور به نمونه اولیه دست یافته‌اند و در حال حاضر منتظر دریافت حمایت‌های لازم برای مرحله تجاری‌سازی هستند.

باقری گفت: حمایت از طرح‌هایی که به نمونه اولیه دست یافته‌اند کمک می‌کند تا آنها در مقیاس صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. 

 رویداد رونمایی از دستاوردهای استارت‌آپ‌های نانویی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفائی ریاست جمهوری، در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند (دوشنبه، ساعت ۱۸-۱۲ و سه‌شنبه، ساعت ۱۸-۸) در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول