اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فاز نخست واکسیناسیون کرونا با تزریق 130 دوز در قشم آغاز شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم از آغاز مرحله نخست انجام واکسیناسیون کرونا با تزریق ۱3۰ دوز واکسن به گروه‌های پر خطر این شهرستان خبر داد.

فاز نخست واکسیناسیون کرونا با تزریق 130 دوز در قشم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، دکتر حمیدرضا بهزادی ظهر امروز در آیین تزریق فاز نخست واکسن وارداتی کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم اظهار داشت: در این مرحله 130 دوز واکسن در اختیار جزیره قشم قرار گرفته است.

وی افزود: 60 دوز از واکسن به کادر بهداشت و درمان فعال در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) که در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی و در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند تزریق می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: 70 دوز دیگر را نیز افراد فعال در آرامستان‌، حمل و دفن اجساد کرونایی که در گروه‌های پر خطر قرار دارند، دریافت می‌کنند.

بهزادی ادامه داد: نوبت دوم واکسیناسیون این افراد نیز در دوم فرودین سال آینده تزریق خواهد شد.

به گزارش فارس، در مرحله اول واکسیناسیون کرونا در هرمزگان 80 نفر از کادر بهداشت و درمان واکسن دریافت کرده بودند که با آغاز مرحله دوم واکسیناسیون در این استان 130 دوز از آن در اختیار جزیره قشم قرار گرفت.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول