اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برنامه یک مسجد برای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری/ تقدیر از خانواده‌های ۶ نفره

مسجد فائق تهران همزمان با ایام میلاد امیرالمومنین(ع) و روز پدر، فراخوانی داد و از پدران ۴۰ ساله که دارای ۴ فرزند یا بیش‌ترند، تقدیر کرد.

برنامه یک مسجد برای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری/ تقدیر از خانواده‌های ۶ نفره

سیدروح‌الله حسینی، مسئول رسانه‌ای مسجد فائق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال‌هاست روی فرزندآوری و ازدیاد نسل تاکید دارند، اما متاسفانه این بیانات از سوی مسئولین امر برای تسهیل فرزندآوری مردم نادیده گرفته شده است.

وی افزود: در مسجد فائق برای تشویق مردم به ازدیاد نسل در حد وسع و توان تصمیم گرفتیم سه برنامه ویژه را اجرا کنیم. ابتدا به زوج‌های جوانی که برای قرائت خطبه عقد به این مسجد می‌آمدند، کتاب «اخلاق در خانواده» و «شغل شریف» و یک هدیه نقدی ارائه می‌شد تا با مطالعه آن‌ها برای هرچه زودتر پدر و مادر شدن ترغیب شوند.

حسینی افزود: هفته‌ای یک مرتبه نیز در کانال بانوان نمازگزار مسجد، کلیپ‌های منتخبی در این خصوص بارگذاری می‌شد تا مشاهده کنند و با برگزاری یک مسابقه از مطالب کلیپ‌ها نیز آن‌ها را برای دقت و توجه در این مطالب تشویق و ترغیب می‌کردیم.

وی گفت: در روز پدر فراخوانی داده شد تا پدران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند یا بیش‌ترند، معرفی شوند که در مجموع از سوی نمازگزاران ۱۲ نفر معرفی شدند و طی مراسمی از ۱۰ نفر آنان که در مسجد حضور پیدا کردند، تقدیر شد.

حسینی با اشاره به اینکه این برنامه فضایی شاد و جذاب را در مسجد و میان نمازگزاران ایجاد کرد، گفت: به این پدران هدایایی از قبیل کتاب «از چیزی نمی‌ترسم» سردار سلیمانی و کتاب «شغل شریف» و یک هدیه نقدی به همراه لوح تقدی امام جماعت نیز اهدا شد. از سوی یکی از نمازگزاران نیز به فرزندان این پدران در همان جلسه هدایای نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول