اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاهش ۶۷درصدی جرایم عنف در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کاهش ۶۷درصدی جرایم عنف در گیلان خبر داد و گفت: استان گیلان در طرح اراذل و اوباش در کشور نمونه و مورد تقدیر قرار گرفت.

کاهش ۶۷درصدی جرایم عنف در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان رشت (طرح فجر) در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: از همکاری و تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی در طول این ۱۱ ماه گذشته تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه حاصل تعاملی که بین رسانه و ناجا است امنیتی مطلوب خواهد بود، افزود: امیدواریم مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی باشند تا این مسیر را تا انتهای سال ادامه دهیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه پاکسازی مناطق آلوده بیشترین دغدغه مردم در حوزه سارقین و خرده‌فروشان و از اولویت‌های نیروی انتظامی است، گفت: دیروز در پنج شهرستان پاکسازی داشتیم که با رصد اطلاعاتی و اشرافیتی که داشتیم بازخورد خوب در استان شاهد بودیم.

ملکی با تأکید بر با هم‌افزایی همه فرماندهان شهرستان برای پاسخگویی به مردم بیان کرد: مردم باید بدانند تمامی تلاش پلیس در جهت رضایت حداکثری مردم استان است.

 

وی با بیان اینکه در پاکسازی پنج شهرستان استان در حوزه مواد مخدر ۹۰ کیلو کشفیات و ۱۱۶ نفر دستگیری داشتیم، تصریح کرد: تعداد زیادی سلاح سرد و گرم در این طرح توسط پلیس کشف شد و یکی از معضلات دستگیری سارقین تحت تعقیب بود که حدود ۷۵ نفر سارق در سطح پنج شهرستان توسط پلیس دستگیر شدند و در مجموع ۳۴۶ نفر دستگیری داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به نمایشگاه سلاح‌های کشف شده توسط پلیس گفت: انتظار داریم رسانه‌ها نقات قوت و ضعف این طرح‌ها را اعلام کنند تا ضعف‌های خود را مرتفع کنیم.

ملکی با اشاره به اقدامات خوب پلیس بعد از حادثه بیمارستان پورسینا بیان کرد: استان گیلان در طرح اراذل و اوباش در کشور نمونه و مورد تقدیر واقع شد؛ البته برخورد قاطع مرجع قضایی بسیار توانست در پشتیبانی نیروی انتظامی مؤثر باشد.

 

وی با اذعان به اینکه در محدودیت شبانه برگه ترددی ندادیم، افزود: اگر اعلام شود مشاغلی که ملزم به تردد در محدودیت زمانی باشند مساعدت خواهیم کرد اما تاکنون مجوزی صادر نشده و با توجه به ورود کرونای انگلیسی از مردم میخواهیم از تجمع و تردد بیجا خودداری کنند و اگر اماکنی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با آنها برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش جرایم خشن و سرقت به عنف گفت: ۶۷ درصد کاهش جرایم عنف را در سطح استان داشتیم و این امر را تا دستگیری پیگیری می‌کنیم البته تلاش می‌کنیم تا به سمتی برویم که این رقم به صفر برسد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول