اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی بسکتبال مهرام: صددرصد از عملکرد تیم‌مان راضی هستم/ مرحله اول پلی‌آف باید حذف می‌شد

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: هدف ما این است که هر روز بهتر از قبل باشیم و با این شرایط صد درصد از عملکرد تیمم راضی هستم.

سرمربی بسکتبال مهرام: صددرصد از عملکرد تیم‌مان راضی هستم/ مرحله اول پلی‌آف باید حذف می‌شد

علی آرزومندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال مهرام برای دیدار فردا مقابل شیمی‌در در پایان دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی فردا نه برای ما و نه برای آنها به خاطر جایگاه‌مان در جدول اهمیتی ندارد چون جایگاه‌ها در جدول مشخص شده است.بازیکن خارجی ما روز گذشته به تیم اضافه شده و سعی می‌کنیم فردا گروه را تست کنیم. 

وی ادامه داد: از آنجا که بازی‌ها در طول لیگ کم بوده، نمی‌توانیم به بازی فردا بی‌اهمیت باشیم و آن را جدی نگیریم. ما حتما برای برد بازی می‌کنیم و به جای حاشیه به متن توجه خواهیم کرد. برای بازی یک سری اهداف را تعیین می‌کنیم که دنبال رسیدن به آنها هستیم و امیدواریم با برد همراه باشد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره اینکه تا اینجای کار شرایط تیمش راضی بوده است یا خیر، گفت: 100 درصد راضی هستم. ما مجموعه‌ای هستیم که با هم کار می‌کنیم و خوب بدش هم مال خودمان است. تلاش شش ماهه ما به اینجایی هستیم که رسیده‌ایم. حتما ایراد داریم اما هدفی که گذاشتیم این است که هر روز بهتر از قبل باشیم. دنبال این نیستیم که چه تیمی را می‌بریم و به چه تیمی می‌بازیم. چلنج مان بیشتر با خودمان است تا با تیم مقابل.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد در این فصل جنس تیم‌تان جور است، گفت: به هر حال ما بازیکنانی را در این فصل جذب کردیم که فکر می‌کردیم به دردمان می‌خورند. یک زمانی است شما تیم جوان دارید و یک زمانی هم است که برای قهرمانی تلاش می‌کنید. در این سطح که شما دنبال قهرمانی هستید، اصلا بحث نقص در پست نباید وجود داشته باشد و همه باید عالی عمل کنند و هماهنگ باشند.

سرمربی مهرام با اشاره به پلی‌آف گفت: باید طوری برنامه‌ریزی می شد که مرحله اول پلی‌آف برگزار نمی‌شد و یک مرحله جلوتر حرکت می‌کردیم. به نظر من دوستان حاضر در فدراسیون  باید یک سری تصمیمات را خودشان بگیرند. وقتی شما یک تصمیمی را به رای می‌گذارید همه از جمله خودم منافع شخصی خود را در نظر می گیرند اما وقتی اصولی را در نظر می‌گیرید، طبق آن جلو می‌روید.

آرزومندی ادامه داد: یکی از ایراداتی که لیگ ما دارد این است که تیم‌ها حاضر نشدند یک روز فاصله بین دو مسابقه باشد. مگر در طول فصل چند روز باید بیشتر پول هتل می‌دادند؟ در مجموع 6 روز می‌شد، اما از آن جهت باید ببینیم بازیکنان کمتر آسیب می‌دیدند و می‌توانستند ریکاوری کنند. در مجموع انتقاد به خود تیم‌ها وارد است، اما فدراسیون می‌تواند مثلا برای 4 سال آینده یک برنامه را طراحی کند و طبق آن پیش برود. این کار به نفع بسکتبال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول