اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یواخیم لو درهای تیم ملی را به روی مولر، هوملس و بواتنگ بازمی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان درهای تیم ملی را به روی سه بازیکنی که 2 سال قبل کنارگذاشت، باز می کند.

یواخیم لو درهای تیم ملی را  به روی مولر، هوملس و بواتنگ بازمی کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در اواخر سال 2019 یواخیم لو به کنارگذاشتن توماس مولر، جروم بواتنگ و ماتس هوملس از تیم آلمان اقدام کرد.

لو در آن هنگام گفت به منظور بازسازی و دمیدن اکسیر جوانی به تیمش، 3 بازیکن با تجربه را کنار گذاشته و دیگر این نفرات را دعوت نخواهد کرد.

در مدت 2 سال اخیر نیز این نفرات در مسابقات مختلف عملکرد درخشانی داشتند تا جایی که برخی کارشناسان و رسانه ها خواستار بازگرداندن این نفرات به تیم شدند اما سرمربی 60 ساله با این خواسته مخالفت کرد. «یوگی» روز گذشته مصاحبه ای انجام داد که نشانه های از عقب نشینی در آن در ارتباط با 3 بازیکن نامبرده دیده شد.

لو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ARD گفت:اگر شما یک حرکت برای بازسازی را شروع می کنید، نباید آن را معکوس کرده و به جهت مخالف بروید.

وی افزود:متاسفانه کرونا، این بیماری همه گیر، تقریبا یک سال از ما به یغما برده است. بنابر این می توانیم فکر کنیم اگر کاملا لازم باشد، حرکت بازسازی را فعلا متوقف کنیم.

لو در مورد بازگشت مولر، هوملس یا بواتنگ عنوان کرد:اگر من به این باور برسم که ما با این نفرات یک درصد حتی بیشتر قدرت می گیریم و صاحب انرژی بیشتری می شویم، می توانیم از آنها استفاده کنیم.

در پی اعلام این اظهارات از زبان وی رسانه ها از احتمال بازگشت نفرات مذکور به «مانشافت» گفتند. شبکه فرانس 24 در گزارشی عنوان کرد: این اولین بار در 2 سال گذشته است که لو نشانه های از انصراف از تصمیم خود در مورد 3 بازیکن با تجربه بروز می دهد.

گزارشگر این رسانه فرانسوی همانند سایر منابع خبری در آلمان، عنوان کرد احتمالا به خاطر نتایج غیرقابل قبولی که تیم وی در سال گذشته میلادی گرفت، مربی مانشافت اکنون در این قضیه نشان می دهد.

این مربی تصمیم داشت بعد از ناکامی در جام جهانی 2018 تیمی جوان و متحول شده را راهی مسابقات یورو 2020 کند. اما وقتی نتایج مورد نظر واقع نشد و انتقادات رسانه ها فزونی یافت، ظاهرا تحت این فشارها حالا به موضوع استفاده مجدد از مولر، هوملس یا بواتنگ فکر می کند.

طبق گفته او برای بازی های این ماه  نفرات مذکور دعوت نمی شوند اما وی تا ماه مه فرصت دارد در مورد این نفرات به جمع بندی کامل برسد.

تیم آلمان قرار است در ماه مارس برابر ایسلند، رومانی و مقدونیه شمالی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قرار می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول