اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز تزریق واکسن کرونا به مدافعان سلامت در داراب

تزریق واکسن کرونا به مدافعین سلامت با حضور مسئولین شهرستان در بیمارستان داراب برگزار شد.

آغاز تزریق واکسن کرونا به مدافعان سلامت در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب با بیان اینکه کادر درمان در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۷۵ دوز واکسن به شهرستان داراب تعلق گرفته است که ۴۰ دوز آن به کادر درمان و ۳۵ دوز به کادر بهداشت در ارتباط مستقیم با کرونا ویروس تزریق خواهد شد.

محمدعزیز ارجمند ادامه داد: ۳۵ دوز تعلق گرفته به نیروهای بهداشتی شامل پرسنل مرکز منتخب ۱۶ ساعته، پرسنل نمونه گیر تست کووید مراکز روستایی و پرسنل واحد بیماری های واگیر شبکه است که وظیفه نمونه گیری از مبتلایان به کرونا ویروس را بر عهده دارند و در روز سه شنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به فراهم شدن امکانات، واکسن های مربوط به مرحله اول و دوم به شهرستان داراب تعلق گرفته که  امروز توسط واحد واگیر شبکه دریافت می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب یادآور شد: جهت تزریق واکسن، کد ملی، نام و نام خانوادگی، شغل و محل خدمت پرسنل دریافت کننده واکسن و شماره سریال واکسن در فرمهای مخصوص ثبت خواهد شد و پس از اتمام تزریق پوکه واکسن‌ها در پک تعیین شده و طبق شماره سریال  در محل مخصوص نگهداری و ثبت می‌گردد.

وی افزود: در نهایت پوکه واکسن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پس از اعلام از طرف مسوولان توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان داراب امحا می شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول