اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلمب سفره‌خانه سنتی متخلف در تهران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب سفره‌خانه سنتی متخلف در سه راه افسریه خبر داد.

پلمب سفره‌خانه سنتی متخلف در تهران

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از پلمب سفره خانه سنتی در جنوب شرق تهران خبر داد.

سرهنگ‌ مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، اواخر هفته گذشته تعدادی از سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه‌خانه‌ها در سطح شهر تهران مورد بازدید قرار گرفت و مأموران به یک واحد سفره خانه در حوالی سه راه افسریه تهران مشکوک شده و در بازدید دریافتند، متصدیان سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده اند.

سرهنگ مرادی افزود: با اخذ دستور قضائی پس از ورود به این سفره خانه به علت تخلفات صنفی و غیر اخلاقی محل مورد نظر پلمب شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به اینکه 2 نفر از عاملان و متصدیان سفره خانه حسب مقام قضائی دستگیر و با قرار وثیقه روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی امن و تامین آرامش مردم مهمترین هدف در اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی است و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول