اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روند گازرسانی به روستاهای حومه غربی دیشموک تسریع می‌یابد

فرماندار کهگیلویه گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل شرکت گاز استان روند گازرسانی به روستاهای حومه غربی دیشموک تسریع می‌یابد.

روند گازرسانی به روستاهای حومه غربی دیشموک تسریع می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، در اولین بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه از مناطق روستایی بخش دیشموک با حضور برخی مدیران ادارات بر رفع مشکلات منطقه دیشموک تمهیدات لازم توسط فرماندار کهگیلویه در دستور کار قرار گرفت.

دارا کریمی‌نژاد در این بازدید اظهار کرد: با کمک بنیاد علوی در دیشموک بسیاری از مشکلات منطقه دیشموک رفع خواهد شد.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه ضمن بازدید از روستاهای حومه غربی درغک، اسفندان، سردو و همچنین جاده تنگ چویل عنوان کرد: مشکلات منطقه دیشموک در حوزه عمرانی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت که تمهیدات لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار می‌گیرد.

کریمی‌نژاد گفت: در حوزه اقتصاد برنامه‌های متنوعی در کوتاه مدت و بلند مدت اجرایی خواهد شد به دلیل پتانسیل بالای منطقه دیشموک در حوزه گردشگری و منابع طبیعی است.

وی اذعان کرد: منطقه دیشموک به دلیل داشتن خاک مساعد و حاصلخیز زمینه رونق کشت انواع گیاهان داروئی همچون کرفس کوهی در منطقه دل‌افروز را دارا است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: بنا داریم با توجه به پتانسیل بالای منطقه دیشموک به عنوان پایلوت گیاهان داروئی میزان 5 الی 10 هکتار از عرصه‌های طبیعی بخش دیشموک به زیر کشت گیاهان داروئی جهت رونق اشتغال قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با وجود آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی جهت کاهش این آسیب‌ها با همکاری نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی برنامه‌هایی در کوتاه مدت برای کاهش این قبیل آسیب‌های اجتماعی همچون خودکشی را اجرایی کنیم.

کریمی‌نژاد گفت: با خروج منطقه دیشموک از بن‌بست از طریق مسیر دیشموک به خوزستان با توجه به اینکه در این محور شاهد تصادفات زیادی بوده‌ایم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی روزهای گذشته مشاورانی از اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای از این مسیر در خصوص کمک کردن پیچ‌های منطقه سردو راه را برای همشهریان آسان کرد.

وی گفت: در نیمه اول سال آینده اعتباراتی جهت بهسازی و مرمت این محور اختصاص داده می‌شود تا مشکل مردم به راحتی در خصوص راه جاده تنگ چویل رفع شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: کند بودن روند گازرسانی به روستاهای حومه غربی دیشموک باعث مشکلات زیادی در این حوزه شده که با تماس تلفنی با مدیر‌عامل شرکت گاز استان مقرر شد پیمانکار این پروژه ظرف روزهای آینده گاز رسانی به این منطقه را سرعت بخشد تا مشکلات حوزه گازرسانی در این منطقه زودتر عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با مدیرکل ورزش و جوانان زمینه ایجاد یک چمن مصنوعی در یکی از روستاهای حومه غربی با مشارکت بنیاد علوی سرگرمی برای جوانان این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول