اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی 149 نفر مبتلا قطعی به کرونا در اسفندماه گچساران

رئیس ستاد کرونا گچساران گفت: در 10 روز اخیر 149 مورد به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار زنگ خطری برای شهرستان گچساران است.

شناسایی 149 نفر مبتلا  قطعی به کرونا در اسفندماه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک  امروز در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان اظهار کرد:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 15 هزار و 230 مورد تست  PCR و رپیدنت  از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت  شده است.

 وی ادامه داد: از ابتدای این بیماری تا کنون چهار هزار و 450 بیمار مبتلا به کرونا قطعی شناسایی شده‌اند.

 رئیس ستاد کرونا گچساران با اشاره به اینکه  در اسفندماه نمونه‌گیری کرونا در شهرستان افزایش یافته است، افزود: در 10 روز اخیر 149 مورد به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار زنگ خطری برای شهرستان گچساران است.

  در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از افزایش نمونه‌گیری کرونا  در اسفندماه خبر داد و گفت: روزانه 200 مورد تست کرونا از افراد مراجعه کننده  مشکوک  و مبتلا به کرونا دریافت می‌شود.

 آرین غلامیان  تصریح کرد: هم اکنون اکیپ‌های  شبکه بهداشت در حال بازرسی و اخذ نمونه کرونا از نیروهای شاغل در سدچم شیر، مرکز لرزه نگاری،  فروشگاه‌های بزرگ، پمپ بنزین و ترمینال  هستند.

 وی خاطرنشان کرد:  باتوجه به تردد تاکسی های برون شهری به استان‌های همجوار از جمله خوزستان علائمی از شیوع و مبتلا  به کرونا در بین رانندگان تاکسی های برون شهری  شناسایی نشده است.

غلامیان ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد کرونا اداره صمت مجری گشت و نظارت براصناف است و امیدواریم که ادراه صمت همچنان پای کار باشد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: قریب بر 3 هفته است که وضعیت شهرستان نارنجی شده و با توجه به تعطیلی برخی از گروه های شغلی اما همچنان  قهوخانه ها که محل تجمع ‌اند در حال فعالیت هستند.

 غلامیان افزود: در بازدیدی که از مماطق گردشگری صورت گرفته  مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگری و مناطق گردشگری از جمله روستای گناوه لری و دشتک دیل در روزهای پایانی هفته مملو از جمعیت است.

 وی اذعان کرد: با توجه به تصویب ستاد کرونا مبنی بر انسداد مسیرهای منتهی به آرامستان اما همچنان مسیر باز و تردد در آرامستان انجام می گیرد.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول