اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت خادمان حرم حضرت معصومه(س) به زلزله‌زدگان سی‌سخت

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: تقدیر از گروه‌های جهادی، توزیع متبرکات آستان، دیدار با خانواده شهدا و آسیب‌دیدگان و برپایی محافل مذهبی از مهم‌ترین اقدامات خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سفر پنج روزه به سی‌سخت بوده است.

خدمت خادمان حرم حضرت معصومه(س) به زلزله‌زدگان سی‌سخت

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تلاش خادمان حرم مطهر برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت اظهار کرد: خادمان حرم مطهر با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر، در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت حضور یافته و ضمن حمایت مادی از آسیب‌دیدگان به ارائه خدمات فرهنگی و حمایت معنوی از زلزله‌زدگان پرداختند.

وی اضافه کرد: خادمان حرم مطهر طی سفر پنج روزه خود به مناطق زلزله‌زده، به توزیع متبرکات آستان مقدس در میان برخی از خانواده‌های آسیب‌دیده پرداختند و همچنین در امور مختلف امدادی و خدماتی، گروه‌های مردمی جهادی را همراهی کردند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت گفت: دیدار با مردم زلزله‌زده و همدردی با آنان، تجلیل از گروه‌های جهادی فعال، دیدار با خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان از زلزله از دیگر برنامه‌های خادمان حرم مطهر در سی‌سخت بوده است.

وی ادامه داد: خادمان حرم مطهر در حوزه علمیه خواهران سی‌سخت حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت ساختمان حوزه، با مسئولان این مجموعه دیدار کردند.

آمره یادآور شد: برپایی جشن میلاد امام علی(ع) به همراه خادمان حرم مطهر رضوی و مشارکت در برگزاری جشن میلاد امام جواد(ع) از دیگر برنامه‌های فرهنگی خادمان حرم مطهر در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت بوده است.

انتهای پیام/78023/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول