اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمدی: فوتبالی‌ها باید با قواعد انتخابات هماهنگ شوند/ عزیزی خادم کار دشواری دارد

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت:در آینده فوتبالی‌های بیشتری در انتخابات خواهند بود و آنها نیز باید با فضای انتخاباتی هماهنگی و به روز شوند و بدانند که وارد این بازی شدند قواعد این بازی بیرون زمین با قواعد داخل زمین متفاوت است.

محمدی: فوتبالی‌ها باید با قواعد انتخابات هماهنگ شوند/ عزیزی خادم کار دشواری دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر محمدی بعد از برد 2 بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت:  این برد را به کادرفنی، بازیکنان، هیات مدیره همراه باشگاه‌، مدیریت گروه خودرو سازی که ما را حمایت کردند. این شروع خوبی در نیم فصل دوم بود اما همه چیز نیست و خوشحال می‌شویم برای ادامه نیم فصل،  در تعطیلات  نیم فصل هم یکی دو بازیکن را هم توانستیم به تیم اضافه کنیم یکی از آنها امروز بازی کرد. امروز 10 بازیکن تیم های پایه ما در میدان حضور داشتند که این دستاورد بزرگی برای‌ما محسوب می‌شود.

وی افزود: از تارتار به خاطر استفاده از این جوانان تشکر کنم هدف غایی پیکان تولید بازیکن و ارتقای برندش است به تیم نفت آبادان  و آقایان پورموسوی و پیروانی که از دوستان خوبم هستند هم خسته نباشید می‌گویم. هفته آینده بازی مهمی با شهرخودرو داریم. امیدوارم با رتبه‌ای خوب بدون اینکه فشاری روی تیم باشد فصل را تمام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد رای نیاوردن خود در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون تبریک می‌گویم. او کار سختی پیش رو دارد. او رئیس همه فوتبال است و باید به انتخاب مجمع فدراسیون احترام بگذاریم. می‌دانم که با برنامه وارد شده و فضای فوتبال را می‌شناسد.

وی تصریح کرد: 4 سال در هیات رئیسه بوده و در باشگاه‌ها بوده است. به اندازه کافی شناخت دارد، با استفاده از ظرفیت‌های داخل و خارج  فدراسیون می‌تواند فوتبال را از این وضع خارج کند. همه باید کمک کنیم. در حال حاضر جا برای انتقاد نیست، قبلش می‌شد در مورد انتخابات صحبت کرد. یکبار برای همیشه باید این فرهنگ را ایجاد کنیم که بعد از انتخابات همه باید به پشت رئیس فدراسیون و تیمش برویم. به همه اعضای هیات رئیسه تبریک می‌گویم کار سختی دارند. باید به انتخاب ها احترام گذاشت و تبریک گفت. آنها نیز شایستگی داشتند که وارد این فضا شدند. 

وی در مورد عدم ورود فوتبالی ها  به فدراسیون در این انتخابات برخلاف تصورها گفت: این سری رویکرد خوبی را شاهد بودیم. با تغییر اساسنامه همین که این همه فوتبالی آمدند جای خوشحالی دارد و آشتی صورت گرفت. می‌توانست تکمیل شود اما این پروسه است شاید الان نتیجه ندهد اما در آینده فوتبالی‌های بیشتری در انتخابات خواهند بود و آنها نیز باید با فضای انتخاباتی هماهنگی و به روز شوند و بدانند که وارد این بازی شدند. قواعد این بازی بیرون زمین با قواعد داخل زمین متفاوت است.

وی در مورد سعید واسعی گفت: سعید می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد و هنوز هم منتظریم این اتفاق بیفتد. هنوز فکر می‌کنیم سعید بازیکن باشگاه پیکان است اما هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است. مدام در رسانه‌ها سعید را می‌بنیم به جای صحبت باید عمل کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول