اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ادامه محدودیت‌های تردد در جاده کرج-چالوس تا پایان سال

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج-چالوس خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از دهانه جنوبی کندوان به سمت مازندران مسدود است.

ادامه محدودیت‌های تردد در جاده کرج-چالوس تا پایان سال

رضا معظمی گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به علت عملیات عمرانی محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج-چالوس از محدوده کندوان به سمت شمال کشور تا پایان سال ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه با محدودیت تردد در این مسیر مواجه هستیم، افزود: با این تفاسیر تردد فقط به صورت محلی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات عمرانی در مازندران تردد وسایل نقلیه از دهانه جنوبی کندوان به سمت این استان ممنوع شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: انسداد این مسیر از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه است که این شرایط برحسب شرایط جوی تا پایان اسفند ماه سال جاری  ادامه خواهد داشت.

گودرزی با تأکید بر اینکه تردد وسایل نقلیه از محور تهران  به سمت مازندران مسدود شده است، اظهار کرد: مسافرانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند از محور جایگزین هراز استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول