اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فعالیت ۱۳۸ مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۳۸ مرکز نیکوکاری فعال در استان وجود دارد که از این مراکز ۴۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد در این حوزه رشد داشته است.

فعالیت ۱۳۸ مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجید الهی راد، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهارکرد: در سال جاری ۲۳۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد ساخته شده که برای این تعداد مسکن ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، افزود: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۱۰۸ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است که نسبت به  سال گذشته ۸۴ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به آموزش‌های مهارت‌آموزی به ۶۰ هزار نفر از مددجویان، ادامه داد: ۶۰ هزار مددجو در فضای مجازی با عضویت در ۷۰ کانال شبکه‌های داخلی آموزش دیده اند.

الهی‌راد با اشاره به تسهیلات کارفرمایی برای مددجویان کمیته امداد گفت: ۳۱۱ فرزند تحت پوشش کمیته‌امداد از طریق تسهیلات کارفرمایی فرصت شغلی یافته اند.

وی یادآورشد: ۳ هزارو ۳۵۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد تومان در استان اجرا شده که تا پایان سال جاری این رقم به ۱۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

الهی‌راد ادامه داد: ۵۵۰ تبلت با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۱۳ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان استان اهدا شده است.

وی اظهارکرد: طی سال جاری ۷۵۳ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیاردو ۵۱۸ میلیون تومان به نوعروسان داده شده است.

الهی‌راد بابیان اینکه ۶۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود: از این تعداد ۳۱ هزار و ۹۶۱ نفر معیشت بگیر، ۳ هزار و ۵۰۹ مادر باردار بن‌کارت دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۱۰۸ بیمار خاص، هزار و ۵۲۸ بیمار صعب العلاج و ۳۲۲ بیمار زمین‌گیر تحت پوشش هستند.

وی با اشاره به توزیع ۶۲۵ هزار وعده غذای گرم با اعتبار ۸ میلیارد تومان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیتهامداد توزیع شده است.

انتهای پیام /ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول